Jan1000 Geplaatst 4 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Daar zou ik zo voor tekenen, 98,7 hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 zitten we alle twee weer in een stijgende spiraal he Jan, mooi als dat ook symbool staat voor ons levenspad (nog een nootje?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
librium Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Hoi allemaal, dit gaat niet perse over het onderwerp maar is even een testje. heb me net voorgesteld op wie is wie, nu nog even kijken of dit doorkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 6 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Nop, komt niet door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Jan, 62,3 kg. hier. Fijne zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 87 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 75 kg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
librium Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 leuk Jan ;-) Moet ik nu naast stoppen ook nog een weegschaal kopen?....ik merk wel dat mn buikje al na 15 dagen afneemt trouwens, broeken gaan steeds makkelijker dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 Jan, Ik durf het bijna niet op te schrijven.. 71.4 vandaag. Ben dus gewoon nog even doorgegaan met vakantie vieren Vandaag de knop weer om (Ja, ik weet het..alweer) Volgende week, komt er een mooier getal hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 Jan, hier weer 75,5 kg. Koekjes e.d. gegeten en o die oliebollenkraam! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 Hier 104 KG Jantje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 Ik blijf steken op 66 :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Jan, ik mis het lijstje van vorige week, daarom heb ik zolang gewacht met reageren. Hier gaat het fout, nog maar 48.8 kg. Ik wil nu aankomen tot 53 kg, val steeds flauw. Kun je er voor mij een kilostamper van maken? Met treurgezichtjes als ik niet ben aangekomen. Thanx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Zag je toevallig hier staan RL. Ben blij dat je weer de andere kant op wil. Het is toch fijner als een mens een beetje overeind kan blijven nietwaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Ik kan me vergissen, maarru Jan? Komen er geen lijstjes meer? Dat van vorig week kan ik ook al niet vinden? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Misschien is Jan vervroegd met pensioen gegaan? Wie weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 65 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Marika, ik vind het wel erg. Een mens moet niet wachten tot hij opgenomen wordt. En je moet ook niet vergelijken. Niet iedereen heeft dezelfde bouw. Lies is wellicht gespierd. Voor mijn part mag ze ook op deze draad komen. Natuurlijk ben ik jaloers op haar gewicht, maar anderzijs houdt haar aanwezigheid me bij de les: gezondheid voor alles. Ik volg geen dieet, geniet van pure chocolade, wil niet meer dan twee kilo per maand afvallen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 iedereen die de kilo's de baas wil worden mag hier schrijven is ook mijn mening. jaloers op ondergewicht ben ik niet, liever gezond van lijf en leden 73,6:o zag ik met lede ogen vanmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Mensen onder target die afvallen krijgen geen smilie , maar een treurie:(! Morgen de update:D Loop een week achter dus wordt inhaalslag dan. Beetje drukke dagen hier, maarrrrr komt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 29 september was het laatste lijstje Jan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Wil me er niet mee bemoeien, maar is volgens mij twee weekjes achter. Maak niet uit hoor. Beter laat dan nooit. haha;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Ik ben ff nieuwsgierig, heb je Jan ook wel is een compliment gegeven dat hij alles zo goed voor iedereen aan het bijhouden is Jootje? Als dat zo is, dan mag je er wat mij betreft wat van zeggen, maar als je dat nog nooit gedaan hebt, dan mag je wat mij betreft er niks van zeggen. Das eerlijk toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Ik geef Jan best wel eens een complimentje hoor. En nu zeg ik toch ook dat het niet uit maakt. Ik ben al lang blij dat iemand dit op zich wil nemen. Dus Witte beter opletten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2013 75 kg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden