Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Steeds vind ik plezanter dan dorps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 dorpsgek woont bij mij om de hoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 hoek van de klas daar heb ik dikwijls gestaan na het uitspoken van onschuldig kattenkwaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Hoek is er dan ook af wellicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 wellicht is het steedse meer obscuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 wellicht te hopen dat er bij jou geen hoek af is na je groots verjaardagsfeest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 obscuur was mijn verjaardagsfeest niet, er werd in besloten kring gerouwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Gerouwd heb ik om de domino hier, niets sluit meer aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 aan jou hebben we tenminste wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Wat een treffende observering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 observering was hier dus wel juist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Juist observeren is heel belangrijk, net als het niet overhaast trekken van conclusies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Conclusies moeten heel voorzichtig getrokken worden, en men mag nooit oorzaak en gevolg met elkaar verwarren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Verwarren van die twee kan ervoor zorgen dat iemand voorbarige conclusies gaat trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Trekken van tanden is naar het schijnt geen sinecure. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 sinecure is het beantwoorden van deze posting niet maar ik vind het een heerlijke uitdaging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Uitdagingen ga ik graag aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Aan een appelboom groeien geen pruimen, want dan is het een pruimenboom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 pruimenboom heb ik niet in mijn tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Tuin heeft jammer genoeg veel distels, nog iets waarover ik eens lekker kan gaan stressen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 stressen moet je overlaten aan anderen en zelf je energie in leuke dingen stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Stoppen van sokken is niet echt leuk te noemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 noemen we ook wel even een ouderwets onderwerp op, tegenwoordig kopen we gewoon nieuwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Nieuwe kleren van de keizer waren een teleurstelling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Teleurstellingen horen bij het leven, als het er maar niet teveel zijn:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden