lavendel1 Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 inspanning leidt gelukkig altijd tot ontspanning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 ontspanning heb ik als alles gedaan is, niet eerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 eerder speelde ik nooit domino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 domonospel heb ik net gekocht bij de kringloop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 kringloop is altijd beter dan buikloop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 buikloop valt me niet meer lastig nu ik minder drink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Drink je wijn of water? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 water drink ik meer nu, wijn slechts heel zelden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 zelden moet eigenlijk nooit meer worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 worden de rapen al gaar? hier aardappelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 aardappelen staan te pruttelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 pruttelen doe ik soms als ik lang sta te twijfelen ben of noemt dat truttelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Truttelen? Daar heb ik nog nooit van gehoord , lavendel. Wil je mij uitleggen wat het betekent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Betekent dat Ć©Ć©n zwaluw zomer maakt:). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Maakt dat wat uit dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Dansen op een beachparty met de blote pootjes in het zand, klinkt wel aanlokkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Aanlokkelijk is dat zeker, maar om dan wat ze in de beachbar te bieden hebben te weerstaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 weerstaan is iets wat wij moeten doorstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 doorstaan doen wij mensen al eeuwen in emotionele stormen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Stormen gaan ook weer liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 ontwenningsverschijnselen duren relatief kort als je ze naast de gewenningsperiode zet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Zet twintig rozen in een vaas en je hebt een bos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Bos zou ik vandaag wel naartoe willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 willen verven en dat eigenlijk niet echt kunnen maakt mij kierewit en vol witte stippels, aarghh!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Aarghh is een moeilijk woord om mee te beginnen als er niks te vloeken valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden