lavendel1 Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 in bed zit ik al verticaal, nu nog horizontaal geraken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 geraken kan je in vele situaties gebruiken, bijvoorbeeld je kan op verschillende manieren zwanger geraken, er zijn er zelfs die zwanger geraken zonder te consumeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 consumeren is eigenlijk niet waarop ik wilde antwooren want ik wilde een heel verhaal doen over het houden van een i phone horizontaal of verticaal, in bed bv, waardoor je die foon ook moet draaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 draaien van de drank doe ik niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 meer van uitputting dan, of van verveling of frustratie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 frustratie is jammer genoeg een bekende emotie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 emoties worden versterkt in positieve en negatieve zin door de drank zegt men, en inderdaad ik voel mij de laatste tijd op emotioneel gebied veel stabieler Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 stabieler zijn vereist wellicht ook meer zelfvertrouwen dan ik momenteel ter beschikking heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 heb je hiermee zeker een punt om aan te werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Werken doe ik elke dag, maar medicijnen ook als het goed is, dat is gek:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 gek genoeg kan een nuchtere bezigheid niet zijn, Jen, zo kocht ik onlangs simpelweg een doos geurende kleurpotloden en enkele grote witte bladen papier, fun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Fun zijn ook de aqua-kleurpotloden, kun je ook nog een beetje met water kliederen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Kliederen met water, met verf, met drank, met jezelf, uiteindelijk, misschien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Misschien is het verstandig, nee het is verstandig, als ik zo naar boven duik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Duik is per definitie naar beneden maar maakt niet uit, slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 naar boven duiken zou ik mee oppassen Bo, zie dat je terug naar beneden dondert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 dondert niet hoor Bo, laat maar kletsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 kletsen dacht ik vroeger van dit is louter een damesaangelegenheid, de laatste maanden heb ik mij echter vrij goed aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 aangepaste mannen schoppen het ver, Frodo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Frodo lijkt steeds goed gemutst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 gemutst, met dit woord moeten we hier oppassen, want zonder ge- en -t is dit in NL blijkbaar een (lief) scheldwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 gemutst waren onze grootmoeders als ze gingen slapen, zou dat handig geweest zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 zijn we weer gelijktijdig lave , ga jij dan niet gemutst slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 slapen doe ik nooit met muts, maar soms wel met sokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden