Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Headbangen of bungyjumpen, doe mij dan maar liever skydiven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 skydiven: spannend; ik ken alleen maar bungyjumpen van die drie dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Dingen die je op Woorddomino plaatst Jane moeten beginnen met het laatste woord van de vorige zin; dat wist ik tot gister ook niet;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 niet dat ik dat niet wist Bo; thnx; maar evengoed ff een missertje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 missertje gemaakt door jane die deze draad 1695 postings geleden heeft aangemaakt??? :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 aangemaakt door Jane, dus ach..laten we niet moeilijk doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Doen we dan Username niet tekort voor zijn deel 1? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 deel 1 dacht ik ook al aan, was even vergeten wie dat aangemaakt had, goed dat jij dat hier weer even vermeldt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Vermeldt (hehe moeilijk met dt beginnen) hij het zelf misschien nog ooit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 ooit was Username hier dus, ik nooit gezien, maar een man dus... hebben we er niet veel van hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Hier weet ik ook het fijne niet van maar ik denk wel dat er ooit iemand (en ik dacht ook direct aan een man) was met die naam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 naam maakt ook niet uit, hoop dat het met die persoon in ieder geval goed gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Gaat vind ik lastig om op door te gaan ik geef mijn beurt door aan ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 aan wie dan ook, geen probleem hoor Zonnetje ( welkom ook namens mij trouwens), we verzinnen wel wat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Wat lees ik nu, nancy. Nog hier? Jij zou gaan studeren. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Succes ook jij nog Zon, super hoe je bezig bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 bentley is een automerk en kost boven gemiddeld budget Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 budgetcontrole is zeer belangrijk om de touwtjes aan mekaar te kunnen knopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 knopen leggen deed zoonlief vroeger bij de padvinderij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 padvinderij was vroeger (hƩƩƩl lang geleden ) ook mijn ding, doet mij terugdenken aan die zomerkampen 's avonds gezellig liederen zingen rond het kampvuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Kampvuur is te groot voor in de tuin, maar een vuurkorf doet het ook naar wens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 wens van vandaag is misschien toch een weekje vakantie met dochter in augustus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Augustus, dan ga ik ook vakantie vieren. Lekker pieterpad lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Lopen is het stappen op twee benen en wordt ook wel bipedie genoemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Genoemd is bipedie, maar snappen doe ik dat nie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden