Gast Geplaatst 30 september 2015 Rapport Share Geplaatst 30 september 2015 Wel op blijven Letten dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2015 dus lijkt het erop dat ook Pump meedoet, je krijgt een 10 met een griffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Griffel heb ik niet meer me geschreven, maar wel nog met een pen die je in de inktpot rechtsboven aan je tafeltje moest dopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 dopen was mijn eerste onvrijwillige douche, jaren daarna heb ik een plens koud water wel leren waarderen, helaas soms na een te grote hoeveelheid drank, maar tegenwoordig in zee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 denken aan goud mag ik loslaten vrees ik, maar ook mooi: zilver! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 We laten dit draadje steeds een beetje wegzakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Zakken kruidnoten en pepernoten liggen al volop in iedere supermarkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 marktplaats biedt al plaats tegenwoordig aan puppies kijken van adb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 AdBlockers kun je tegenwoordig goed gebruiken als je op het internet actief bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 ben tegelijk aan het frummen en film aan het kijken, is dat actief genoeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2015 Genoeg Adblockers te vinden tegenwoordig, alleen realiseren mensen zich vaak niet dat daarmee het probleem waar de kranten mee worstelen zich gaat verplaatsen naar ook het internet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 Net weer even gekeken, maar ohohoh wat zakt de dominodraad weer ver naar beneden, even uppen dus maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 Weerwolven bestaan niet, zelfs de sympathieke heen-en-weerwolf uit Pluk en de Pettenflet niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 Ietwat geruststellend vind ik dat toch wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 (bewerkt) Wel, domino is minder spannend dankzij de vrije interpretatie 21 oktober 2015 bewerkt door rosa45 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Interpretatie van informatie is regelmatig een activiteit vol risico Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 risico neemt men door door te blijven drinken, is toch wel iets gevaarlijker dan het verkeerd interpreteren van informatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Informatie hebben we vaak voldoende, alleen moeten we er dan wel iets mee doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 smeed oen een l ervoor en voilà daar heb je onze loen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2015 Oenen vind je in alle lagen van de bevolking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 In geen geval mag de domino volledig wegzakken, dus haal ik hem zelf dan maar even omhoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 Oogstrelende kleuren hier vanuit mijn raam met de ochtendzon door de herfstbladeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 bladeren door mijn agenda van 2016 geeft me een zee van ruimte, uren van dromen over leuke dingen die ik er nog in kan vullen en herinneringen over die van 2015 en verder terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Allen? Nee, gelukkig vallen we niet met zijn allen tegelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2015 Gelijk hebben is één ding, maar het ook nog krijgen is iets heel anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden