lady jane Geplaatst 9 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 MG zingen, mein gott Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 otteren is mijn zingen eerder, maar hoe weet Jane dat nou toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Veel, meer, meest; voor mij een rijtje met een vervelende bijklank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 ankertjes gebruik ik om dingen te onthouden of er kracht uit te ontlenen, en ja het zijn ook boekjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 Boekjes over van alles en nog wat zijn er geschreven, maar het kwartje moet wel vallen natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 lijken uit de kast, wat een ellende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 Een el lendebiefstuk daarentegen, met een mooie saus, daar haal ik mijn neus niet voor op bij tijd en wijle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 Leeft dit draadje nog wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 weldra weer, het lijkt geen strandweer meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Er komen vast nog veel mooie dagen, de zomer is nog jong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Dan heb je toch nog wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 water bij de wijn, een liedje van Wim Sonneveld, heerlijk vals Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 youtube lied voor kaboutertjehttps://www.youtube.com/watch?v=5_vhjvlVWWE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Ertjes bestaan niet, erwtjes wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 wellicht zakt mijn copieus maal nog op tijd voor een toetje ergens vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 Vond ik toch zomaar opeens een grote chocoladekoek in mijn mond ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 leren doe ik het nooit; een gekochte zak met 400 gr. spekjes kopen en dan ook nog openen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 16 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2015 En wat dachten jullie van cheese-cake, het moest verboden worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2015 en nu koop ik echt ("even") geen snoep meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2015 Meer, de ziekte van meer, daar heb ik wat last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2015 vandaag is geweest en nu is het al weer morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2015 Morgen is nu alweer vandaag, de eerste dag van de rest van ons leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2015 (bewerkt) leven met uitslapen, zonnetje door de ramen en verrukkelijk bakje koffie, wat wil een mens nog meer? 18 juni 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2015 Eerlijk gezegd kan ik nog van alles verzinnen, maar zal niets toevoegen aan het gevoel dat je zo beschrijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2015 schrijft er nog wel eens iemand hier die niet Gerrit of Jane heet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden