Gast Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Immers is een lastig woord nu even; ik kan mijzelf niet aanwijzen met mijn eigen neus, dus ja, ik beken schuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 schuld heelt vaak sneller met een (milde) straf; straks 10 push ups voor je gaat slapen dus, ..... enne........graag gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Aandenken aan Jane als ik morgen opsta: spierpijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 pijn is fijn, soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2015 Soms zakt dit draadje toch wel heel ver weg, even 'uppen' dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2015 aardig van je Von, hopelijk weer wat meer actie nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2015 Tien uur hoeft dat niet te duren, deze schakel is binnen drie uur gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2015 ge maakt me aan het lachen Gerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2015 Gerrit is er slechts om u te dienen en vermaken, mijn Lady Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 Lady with the lamp.... zo werd Florence Nightingale genoemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 noemde ik mezelf ook wel eens (FNsyndroom)als ik mezelf voorbij schoot in het zorgen voor anderen ten koste van mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 Zelfkennis is niet vanzelf kennis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 nistelrooij, ruud van, ooit vond ik dat een leuke voetballer en een harde werker op t veld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 (bewerkt) Een harde werker op 't veld ken ik ook met volleybal, alleen houdt die haar postbak niet zo goed leeg 28 mei 2015 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 forumdeelnemers slapen veelal op dit late (of vroege) uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 forum is nu ook leeg, nu mijn postbakje nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 nog nooit zó snel 54% oud nieuws opgeruimd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 netjes is een woord dat ik zelden gebruik, maar de laatste 2 weken (te) vaak hoor mbt mijn korte koppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Koppie is dus onder handen genomen door de kapper? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 daan zijn hoofd staat daar ook helemaal niet naar maar kaatje kapster knipt koppen veel knapper dan de knecht van de knappe kapper knipt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Knipte mijn kapster er maar een een keertje haar bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Ook hier komt een kapster aan huis, maar niet voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 model staan met een motorkapsel; MG onze forumhunk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2015 Hunkerend naar haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2015 of naar hem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden