lady jane Geplaatst 14 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 linge nazoeken levert de langste rivier op, wel 108 km en prachtig om langs te fietsen in de betuwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 De Betuwe, daar voel ik me helemaal thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Thuis voel ik me als ik in Drenthe op vakantie ben.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Ben je mooi in de aap gelogeerd als je je alleen op vakantie thuis voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Voelt thuis ook thuis dan is er geen probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 mijd de spits als je kunt, zowel in de trein als op de weg, een vreselijke tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 dan niet treuren over de littekens maar ze beschouwen als een reminder voor de toekomst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Toekomst; ik ben benieuwd wat ie me brengt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Brengt de toekomst me voorspoed of rampspoed, gelukkig weet ik het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 Niet geschoten is altijd mis, dus grijp je kansen en probeer van vandaag te genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 genieten en lopen deed ik me suf toen er 3 volleyers afhaakten en we 2 tegen 2 moesten spelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Lente, waar blijf je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Je moest eens weten hoe warm de aarde nog wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2015 houden van domino bergt investering en soms een beetje discipline en dan gaat de rest "vanzelf" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 20 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2015 Vanzelf gaat de tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2015 Op den duur zullen in ieder geval de scherpe randen van het verdriet af gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2015 (bewerkt) Voor mij (voor iedereen denk ik) ben je gisteren absoluut niet af gegaan, ja, je hebt gedronken, maar je hebt eigenlijk al heel snel hulp er bij gehaald en de rem er op gezet. Ā (aanpassing: 't' vergeten) 21 mei 2015 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2015 gezeteld in een seniorenwoning zie ik de dag langzaam opstarten en het verkeer steeds drukker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 21 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2015 Worden de woorden hier nog steeds aaneengeregen als kralen op een ketting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2015 in stand houden vergt liefde en geduld wat moeilijker is dan afbreken en opnieuw beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2015 'Opnieuw beginnen' Ā doet mij direct denken aan het wonderschone nummer van Herman van Veen: Liefde van later.Ā Ā (Ā ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2015 Liefde van later; verwerking, nasleep en integratie; rauwe rouw verduren, tot die verdwijnt; liefde van later; vechtscheiden van de vader van mijn kinderen: zijn gedrag haten en hĆØm daar van los proberen te zien; liefde van nu: verwerking, nasleep en integratie. Anette69 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 gratieus zwiepen de lupines in de wind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 juist ja, wat zullen we daar nou weer eens op zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 wijzen is zowiezo onbeleefd, maar buiten dat kan ik me niets onbetamelijks herinneren, je begon zelf over die "wind"honden immers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden