lady jane Geplaatst 23 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Jane had m vandaag Mary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 'Mary had a little lamb', daar doet dit me aan denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 (bewerkt) denken deed ik ook meteen aan dat liedje toen ik dat schreef Gerrit, we zongen dat vroeger in Australie erg vaak, leuke herinneringen aan ook 23 oktober 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Ook is eigenlijk een heel raar woord als je het een paar keer achter elkaar zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 egt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Weleens pannenkoeken met banaan, chocolade en slagroom gegeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 felicitatie met deze leuke vondst vind ik hier op zijn plaats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Plaatselijk een bui is zo wonderlijk: op welke plaats dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 dank voor de vraag, kan ik ff stoom afblazen; het was de bovenkant van mijn kop dus, in Alphen zowel als Gouda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Gouda, daar wonen lollige mensen heb ik gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 oordopjes verkopen ze veel daar, voor de buren heb ik weer gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Hoorde dat de buren die dopjes heel erg hard nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 ben onder de indruk van de film net, erg mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Mooi vinden mijnĀ buren mijn piano niet, maar dat kan ook omdat ik een beginner ben. Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Ben ik effe blij dat je mijn buurman dan niet bent.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 En toch was de film behalve mooi ook heftig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Heftige films weer gedownload gisteren, veel sci-fi, robots en stoere wapens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 brouwsels daar ontleenden mijn bet-over-overgrootouders onze familienaam aan, maar dat had weer niets met soep te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 Maken van soep begint met het trekken van een overheerlijke bouillon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 een zin kaboutertje, verder zij we zo soepel als uitgerekt elastiek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Is een kikker iets waar je niet over moet uitglijden in het donker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Er zit Ā een eind aan veerkracht Gerrit en dan breekt het elastiek, laat het niet zover komen hoor. Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Hoor wie klopt daar kinderen, oh nee, sorry, zwarte piet bestaat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 niet alles door elkaar halen he Plof, de Sint klopt en zwarte piet strooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 aagje hier is nieuwsgierig naar jouw antwoord op die vraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden