Shahire Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 gebracht en brengt ons nog steeds samen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Samen komen we er wel, hand in hand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 hand in hand kameraden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 kameraden in voor en tegenspoed vandaag en deze oen vergat de blz om te slaan en zag Jen baclofen over het hoofd, niks niet warrig, nu een beetje narrig:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 narrig hopelijk niet meer als je zo je bed uit stapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Stapt alsjeblieft met een zonnige bui deze dag door mensen, pfff, was weer een moeilijke... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 moeilijke dag zou het niet worden denk ik..want de zon schijnt namelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Namelijk is ook al weer zo'n #@$woord, maar dat mag um de pret niet drukken, het zonnetje schijnt inderdaad heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Heerlijk dat de "herfts" weer eventjes voorbij lijkt te zijn hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 hier wordt het weer een dag die we kunnen afsluiten met beachvolley Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Beachvolley is geloof ik Jane's grootste hobby he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 he is een onbeschoft woord als afsluiting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 als afsluiting wordt wel erg vaak het woord Amen gebruikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 gebruikt mag alleen het laatste woordje hier in domino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Domino was het laatste woord en mijn begin. Er miste een lettertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Begin te studeren, riep Jen tegen zichzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 zichzelf respecteren is een mooi iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 fietje van Johan heeft een lekke band want hij mist de s als letter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 letter S en dan van melkchokolade/pralinƩ met hazelnoten:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Hazelnoten, dat hadden we bij mijn ouders in de tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 tuin van mijn zus had een walnootboom en die gaf genoeg voor alles zussen en broers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Broers en zussen heb ik ook in redelijk grote getale. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 getalenteerd is mijn op een na oudste zus zeer, schilderen, beeldhouden, pottenbakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 pottenbakken gebeurt in 6 stappen (das de helft van de AA stappen ) en als 6de en laatste stap wordt het voorwerp geglazuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Geglazuurd zijn tanden en kiezen ook als het goed is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden