Aicha Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 op de goede weg zit je dan zou ik zeggen Kurkdroog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 Oogkleppen worden niet alleen door paarden gedragen merk ik soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 soms..........................is nog zacht uitgedrukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 Worden we nat of houden de hond en ik het droog met de wandeling, dat is de vraag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 aagje was ik, ben ik en zal ik altijd blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 lijven van sommige frummers hebben nogal te lijden aan overgewicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Gewichtig doen kan bijna iedereen, maar echt gewichtig is lang niet ieder mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 mens zit maar raar in elkaar vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Ik moet ook eerlijk zeggen dat het gezegde ' als je mensen leert kennen van je van dieren houden' mij zeer aanspreekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 spreektaal gaat meer en meer op schrijftaal over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Overcompenseren...voor wie is dat nog meer herkenbaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 baarlijke nonsens toch, of zit ik gewoon in de ontkenning ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 ontkenning van dat je eerste woord niet klopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 klopt tegenwoordig wel Sha; sinds jij hier kwam zijn de regels wat versoepeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 snie te bevatten om even in Jopies woorden te schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Schrijven op dit forum op dit tijdstip is eigenlijk gekkenwerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Werk aan de winkel, ook vandaag weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 weer wordt formidable :musicnote: :sun: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 lezen was altijd mijn allergrootste verslaving, heeft een beetje plaats afgestaan aan schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Voor mij is het schrijven van een mail bijna hetzelfde als het schrijven van een brief, en dat doe ik zo goed als dagelijks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 dagelijks mails, forum en boodschappenlijstjes schrijven geeft ook structuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Uur van de waarheid is aangebroken: aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 slagen met mijn belasting aangiftes is mijn doel voor deze goede vrijdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Zaakvakken zijn de leukste vakken om les in te geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 geven doe ik om veel mensen en tegenwoordig hoor ik daar zelf ook bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden