Jaap Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Voor een dame doe ik altijd een stap opzij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 opzij heet het feministisch vrouwenblad, dat waarschijnlijk ook opgeheven wordt of misschien al is zelfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 zelfs daar zijn we mee klaar, valt er in dit land nog wat te verbeteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 verbeter en verfraai je leven en vergeet niet daarvan te genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 genieten is heerlijk, maar verbeteren verbeten nastreven heeft al geleidt to veel onheil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Onheil kun je niet altijd vermijden, maar sommigen lijken het toch wel over zichzelf af te roepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 roepende in de woestijn, helemaal zonder echo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Echo, dat woord doet me onbewust altijd aan jodelen denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 de n kent 2 poten; de m wordt driepoot genoemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Genoemde kenmerkten gelden niet voor een stoel, die heeft er over het algemeen vier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 vier is méér dan mijn tafel er heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Heeft jouw tafel dan drie poten of slechts één? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 twee met een dwarsbalk ertussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 er tussenuit piepen ga ik nu doen, todo lijstje is klaar en tegen zoveel diversiteit aan poten kan ik niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Opluchting hier dat het uit de lucht zijn van ADB maar van korte duur was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 was is al droog en opgevouwen weer in de kast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Stilte, soms lijkt me dat heerlijk, stilte in mijn hoofd, gewoon gedachteloos van de stilte kunnen genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Genieten doe ik van dit spel, of het nou eindigt op kast en dan aanvangt met stilte maakt mij dus niet uit! ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 :-) is dan weer wel erg lastig om mee te beginnen Nancy, stilte begint met de laatste twee letters van kaST dus volgens mij okidoki. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Okido, ik had het niet door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 doordat er hier nogal creatief met de domino wordt omgegaan, vinden er allerlei woordmutaties plaats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 Plaats vergaan is opgestaan...of was het nou andersom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 andersom natuurlijk, what else? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 Tel se maar 's lekker op tot je ergens bent, slegs twee eindletters van het laatste woord is mij toch veuls te min Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 minimaal het laatste woord heeft juf jane bevolen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden