kunsie Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 body is helemaal wit, maar benen en armen zijn bijna zwart van fietsbroek-en hemd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 "hemd is nader dan de broek" zei mijn oma altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 altijd is Kortjakje ziek, zongen wij vroeger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Vroeger opstaan dan mijn huisgenoot vind ik heerlijk: even genieten van de vroege-ochtendstilte en alleen het geluid van de vogels.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 vogels lijken hier al naar het zuiden onderweg te zijn, ik hoor ze 's ochtends niet meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 meerdere (oude) nestjes gevonden toen we de bomen moesten weghalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 weghalen is zonde maar dat is met de meeste dingen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 ook zonde is iets nalaten wat je eigenlijk hƩƩl graag had gewild Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 Wilde plannen zijn om uit te voeren...zo denk ik erover Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Over een paar weken heb ik vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 vakantie vieren is een van mijn hobbies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 hobbies, dan moet je de mijne eens vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 vragen kan ik heel spontaan: bb wat zijn jouw hobbies eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 eigenlijk mag ik dat niet zeggen, dat heb ik weer een ban. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 bangerd ben je dan zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 zeg, zeg bb... ban voor bannen, daar ben ik al overheen, ik zeg gewoon wat ik denk en voel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 voel dan eens als je durft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 durft bb intussen nog steeds zijn hobbies niet te noemen hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2013 Hier is toch een uitgelezen plek ervoor, dacht ik zo ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2013 Zo te zien wordt het vandaag weer een mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2013 dagelijks startritueel hier is adb opstarten met een mok koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2013 Koffie is wat ik dringend nodig heb om mijn oogjes open te houden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 13 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2013 houden van iemand, is het mooiste wat er is, maar voor mij niet haalbaar:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 haalbaar misschien wel, maar houdbaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 houdbaarheidsdatum word bij mij al wat minder Jane:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden