lady jane Geplaatst 29 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 John, Elton: daar moet ik ook altijd aandenken als ik het woord sorry zeg of lees; prachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 prachtig hersteld BB, domino kent geen vaste tijden, je moet soms snel zijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 zijn we niet altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 altijd krijgen we hier een nieuwe kans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 kans grijpen doe ik altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 altijd verzinnen we wel een antwoord op de vorige speler Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 spelers hier vormen een soort van team he, kompleet met voorzetjes en natrappen soms:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 soms is het hard tegen hard, maar altijd met een glimlach:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 glimlachen kan ik gelukkig ook weer, na een hectische stressvolle dag, en een groot stuk chocolade achter mn kiezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Kiezen moet een mens telkens weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 weer of geen weer de domino gaat gewoon door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Door alweer een grijze, koude dag ga ik een kind naar school brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 brengen en halen; halen en brengen; the neverending circle of life Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 life, the meaning of dan vind ik nog steeds een grappige film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 film kijken zal even moeilijk worden in griekenland; ik neem wel Skyfall en mn laptop mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Mee nemen van skyfaal zal vast heel leuk zijn maar ik weet alleen, als dino zijnde , niet wat dat is?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 is de laatste James Bond, ha ha; heb ik met volleytournooi gewonnen; en de typevaut verbeterde ik ik dus net te laat:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Laat beter dan nooit want nu snap ik em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 emmers vol port en wijn heb ik al in mijn leven leeggedronken:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeppelin Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Leegedronken zo voelde mijn lichaam vroeger toen ik weer teveel alcohol had gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Gedronken hebben we allemaal teveel, maar nu zijn we droogstoppels:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Droogstoppels ..niks mis mee,als je meer uit de dag wilt halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 halen van drank ga ik nu doen al is het dan wel thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 thee halen en gauw je posting aanpassen slimpo:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 potje met vet al op de tafel gezet , en nu het tweede couplet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden