nancy Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 besteed (ik) teveel geld aan therapie uit, nu maar weer eens wat anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 anders houd je geen cent meer over hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 hoor en wederhoor, dat is wat ik ga missen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 missen doe ik ook een hoop mensen op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Forum zullen we dus zelf meer invulling aan moeten geven, of denken : komt goedddddd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 goedddddd doet me denken aan de nnnnnnnnnnnn op mijn toetsenbord die zit een beetje klem af en toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 toevallig is de N op mijn toets half afgesleten; ik denk de letter die het vaakst wordt gebruikt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 gebruikt wordt de n veel bij mij dan zou die eigenlijk dus goed gesmeerd moeten zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 zijn het niet eerder de E en de R?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 R lijkt me onwaarschijnlijk; de E zou ik ook denken, maar die is gaaf bij mij, terwijl de N echt half is verdwenen; zou ik harder tikken op de N dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 dan denk ik dat er bij mijn N ooit eens wat bier overheen is gegaan en nu vastgeplakt zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 zitplaats in mijn hoekje van de bank wordt steeds ingepikt door dikke jeweetwelkater Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 jeweetwelkater heb ik niet, ik heb pussycat en dat is een vrouwtjespoes waar ik inmiddels veel van houd:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Houdt de domino ook nog eens op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 op zich is het hier the neverending story Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 The never ending story vind ik nog steeds een mooie film Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Films kijk ik zelden, heb er gewoon het geduld niet voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 vooraf het boek lezen kan een tip zijn om dat geduld beloond te zien worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Worden we het nog niet eens: een boek lezen vind ik heerlijk en dan hoef ik al helemaal de film niet meer te zien:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 zien geeft wel soms meer de sfeer; ik zag eerst "boven is het stil" en las toen het boek; geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Geweldig vind ik het om zelf de sfeer en de beelden in mijn hoofd te scheppen als ik een boek lees, de film valt mij dan altijd tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 tegen zo'n sterk argument kanik niet op:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 op de keper beschouwd zijn we allebei tevreden dus Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Jane is iemand die tegenwoordig al hƩƩl snel tevreden is Yvonne; dat was vroeger wel anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 anders doen dan je gewend bent, is niet altijd even makkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden