lady jane Geplaatst 14 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 plaatsgevonden op de landkaart; de mooiste stad van t Groene Hart: Gouda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Gouda zakt weg in het moeras, heb ik me wel eens laten vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 vertellen kunnen ze me nog mƩƩr; wij worstelen en blijven boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 "Boven" is het een grote puinhoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Puinhopen vallen hier wel mee de laatste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Tijd om mijn route door Frankrijk verder uit te stippelen via Google Earth Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeffrey Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Earth wind and fire, niet mijn soort muziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 op roepen van mijn moeder reageerde ik vroeger vaak door nog verwoeder in mijn boek te duiken en doen alsof ik niets had gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 gehoord heb ik vanavond het songfestival en ik ben blij dat onze Anouk zaterdag meedingt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 meedingt a la dingadong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 dingadong was het laatste nummer waar we mee hebben gewonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 gewonnen heb ik nog nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 nooit meegedaan toevallig ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Ook meedoen met competities zit mij niet in het bloed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Bloedserieus vraag ik me nu toch wel af of "onze" , italiaans-achtige, engels zingende, Belgische, waal ook mag meedoen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 meedoen mag, maar met onze Anouk is Roberto bij voorbaat kansloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 kansloos ben je nooit; je weet alleen niet altijd waarop je kans maakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 maakt mij weinig uit wie dat wint, die zangwedstrijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 zangwedstrijd wordt gewonnen door de nachtegaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 nachtegaal zingt mooi, maar legt het af tegen de Parijse mus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 muskieten steken je lek en dat jeukt als een gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 gek genoeg ben ik blij met de Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 regent hier de hele dag al, daar wordt een mens niet echt vrolijk van:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 van regen kan ik me echt depri voelen soms; maar nu heb ik mn afsrpaak vanavond afgezegd en spijbel ik lekker vanuit de bank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 bankieren is aan mij niet besteed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden