AlbertRemmo Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Schallende Janenen ben ik niet zo`n fan van ben meteen wakker:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Wakker moet je ook zijn, Albert, het is nog steeds overdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Dag is inmiddels alweer een paar uren oud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 oudste was ik gisteren van de spinnaton; konfronterend best, maar ach zo wil ik wel oud worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Worden we oud jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Jane wordt vast wel oud al ze zo doorgaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 doorga... ag dat doe ik wel, beetje onmatig in alles dus ook in sport bedrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 sport bedrijven moet ik ook weer eens gaan doen......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 doen we samen iets goed voor onszelf:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 onszelf af en toe es een pluimpje geven kan ook geen kwaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 kwaad worden vond ik vroeger wel eens leuk, maar 't is verspilde energie, meestal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 meestal kun je kwaadheid het beste uiten op een adequaat moment en tegen de juiste persoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 persoon waar ik mijn kwaadheid op wil botvieren kan maar beter wegwezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Wegwezen doe ik straks weer, heb dan wel vrij vandaag, maar ook een hele waslijst van dingen die 'moeten'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 moet en mag; een wereld van verschil als ik mijn weerstand onderzoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 onderzoek naar je eigen psyche is in de praktijk nog aardig lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 lastig is voor mij te makkelijk zeg maar gewoon onmogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 onmogelijk bestaat eigenlijk niet als je iets echt wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Wilt u deze opmerking allemaal goed onthouden?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 onthouden wordt steeds slechter na jaren alcohol gebruik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 gebruik je toch een notitieblok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 notitieblok zou ik onmogelijk kunnen missen op mijn leeftijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 leeftijd om volwassen gedrag te gaan vertonen neemt met de jaren toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 toe ben ik aan de zon:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Zon:rose:komt niet meer, de zesde ijstijd staat voor de deur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden