kunsie Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 steeds bewaren we die mooie herinneringen, omdat ze ons zo dierbaar worden naarmate de tijd vorderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 derden bepalen altijd alles (niet zo vrij {dus precies} naar 'n gebande) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 alles is wel heel erg veel, als je het goed bekijkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 bekijk ten minste belangrijke zaken van 2 of meer kanten; wie weet ontdek je iets nieuws Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Zo ......veel doe ik niet meer vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 van daagse dingen die geweest zijn net weer teruggekeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Eerder deze week was het maandag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 maandagen gebruik ik meestal om goede voornemens naar uit te stellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 komend weekend wordt het al echt een beetje lente, de vogels zingen al van alle kanten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Kant en wal zijn woorden die in een spreekwoord staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 staan die echt in een spreekwoord? Ow ja, het raakt kant nog wal, wat zoveel betekend als: het slaat nergens op:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Op het gebruik van meerdere zinnen staat hier ontzettende straf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 straf geef ik jouw straks, je gaat over de knie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 knieholte doet een beetje pijn nu ik vanavond een spiertje daar heb verrekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2013 beulen was het vanavond, drukdrukdruk, maar nu lekker 4 dagen bevrijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2013 bevrijd van werk, zorgen en verantwoordelijkheden, nu nog die verkoudheid weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 weg met de winter laat de lente maar komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
octavia Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Mensen! Wij gaan dinsdag naar een mooie tentoonstelling over Toet Anch Amon in Amsterdam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Gehoord? heb ik daar nooit van en dat wil ik graag zo houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 houden van jezelf betekent jezelf accepteren zoals je op dit moment bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 houden van jezelf betekent jezelf accepteren zoals je op dit moment bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 bentheimer zandsteen bouw je mee de mooiste huizen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 huizenjachten hoef ik voorlopig niet meer te houden; ik zit hier best zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Zo dat is dan duidelijk Jane... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Jane als ik je berichtjes zo lees zit je niet zo veel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden