Frodo Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 uitermate interessant was vandaag de discussie over het dagpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 pactiehetofpactiehetniet that's the question Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 question's zijn er om te worden beantwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 beantwoord worden meer vragen niet dan wel denk ik wel eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 eens zal alles nog minder duidelijk zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 zijn of niet zijn dat is de vraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 vraag die steeds ooit negatief beantwoord zal worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Worden is een fout geschreven versie van woorden en woorden schieten mij te kort om te vertellen hoeveel ik geniet van ons spaanse adoptiehondje en hoe dankbaar ik ben dat zij bij ons is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 is zij ook blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 blij-vend nuchter zijn is waar we allemaal naar streven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Streven krijg je niet zomaar,daar moet je wel wat voor doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Doen we dat toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 toch heb ik mijn bedenkingen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 bedenkingen dat je het redt of of je wel achter die zin staat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 staat als een huis, die zin, maar pas nu ik erover nadenk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 nadenken over de toekomst is voor mij zinvol,verleden tijd kan ik niet meer veranderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 veranderen van gedachten levert vaak iets positiefs op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 opstaan en weer doorgaan is een veelgebruikte zin hier op t forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 taaltechnisch gezien is voor 'geld' overal hetzelfde gebaar. (wilde geen 'borrel' gebruiken). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 gebaar is een andere uitingsvorm dan praten, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 praten kon ik als geen ander, om mijn alcoholisme te verbloemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Verbloemen zou een mens alleen moeten doen in de keuken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 keuken was de plek bij uitstek om mijn alcohol probleem in stand te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Houden van iemand is het mooiste wat er is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Ismael betekent: God zal luisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden