Jan1000 Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Duurt niet meer, zijn dagen vervagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 vervagen van kleuren geeft soms een bijzonder mooi oud effect Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 effect van kleuren kunnen heel bijzonder zijn zeker als je met pastelkrijt werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Pastelkrijt werktuig van menig kunstenaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 kunsternaars zat op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Forum was gisteren verwarrend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Verwarren doet me denken aan verwarmen en verwarmend vind ik jouw berichten vaak Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Jen is puur:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 puur,melk,wit als ik zoet drang heb eet ik ze allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 allemaal ZATEN die choc. exemplaren tussen mijn pepernoten van gisteravond; volgende kollega treft alleen kale kruidnootjes aan:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 aantreffen van kale kruidnootje kan ook zijn voordelen hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 hebben hebben hebben, ken je die ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Ook ik wil graag melk, puur of met nootjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Nootjes! zijn de krenten in de pap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 paprikasoep met gegrilde tonijn daar heb ik nu zin in, wie heeft dit vanavond op het menu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Me nu afvragen wat ik straks nog ga eten is met wat vergaand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 vergaand, hoe zou het aflopen met ons bestaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 best aan niet drinken is gewoon je nuchtere kop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 kop paprika/tomaten/uisoep smaakte zo goed dat ik er nog een nam:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 nam net nog 2 repen chocola,ja moest even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Even opschieten hier nu anders kom ik te laat op mijn werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 werk ze ,wil ik nog even tegen iedereen zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 zeg genghis khan was toch een mongool? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 mongool , mongool......ehhhh is dat niet iemand die naar yak ruikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Ranzige tijden heb ik meegemaakt toen ik nog dronk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden