lady jane Geplaatst 8 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 wijzer van mijn klok zegt dat mijn sauna aan mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 hebben jullie dat nu ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 ook wat Soothe, huevos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Huevos hebben vrouwen niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Niet dat k nu een spelbreker wil zijn ofzo, maar heebn we ze nodig dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 dan houdt het op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 lang dacht ik alleen aan eieren als ik huevos las (of bestelde ooit:D); maar nu Soothe; de ballen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Ballen klinkt een beetje plat, beter kan men spreken van een testikel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Testikels van hondje zijn naar de kloten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 kloten kwamen vandaag al meerdere keren voorbij via klootschieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 klootschieten bevordert dan ook het rondvliegen van kloten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Kloten vliegen je hier om de oren lijkt het wel, nu maar even weer over wat anders filosoferen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Dan werp ik even een balletje op, laten we het hebben over potpourri. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 potpourri getverdourri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 getverdourri, moest eerst zeker 10 keer kijken of ik het wel juist spelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 spelde liet mij ook 2 x kijken hoor, raar woord eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 eigenlijk is dit forum bijna een nieuwe verslaving voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 voor mij een andere verslaving: hamburgers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Hamburgers -in tegenstelling tot gehaktballen- vind ik ergens helemaal niet zo smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 zĆ³ smakelijk met een uitje, augurkje, ketchup en mayonaise!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 mayonaise maakt alles lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 saus van de mac is sowieso lekker, maar eigenlijk is dit alles niet goed voor iemand die meedoet aan de kilokiller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 kilokillen gaat niet vanzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 pondje of pond het maakt niet uit; het is allebei een halve kilo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Kilo of drie/vier erbij zouden dus wel mogen hier, en ik vind een mc fish zo nu en dan heeeeeeeel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden