rosa45 Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Dagtaak is dat niet voor mij, mijn motto is: alles komt vanzelf ooit wel weer boven water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 water bij de wijn heb ik nooit gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 gedaan heb ik wel andere rare kombi's om te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 drinken totdat ik erbij neerviel,pff ik moet er niet meer aandenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 aandenken aan de betere tijden die nog komen is symbolisch een glazen bol:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 glazen bol,laat maar,ik laat me door de toekomst verrassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 verrassen tijdens het ver-assen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Assen is voor mij wel ver weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 verweggistan is Assen voor mij ook, dus voorlopig niet daarheen op de fiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Fiets? Ik spring snel in de auto want ik bel al te laat, doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Doei zeg ik nu ook anders is de dag al weer half voorbij voor ik ook maar iets gedaan heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 hebberig en gulzig word ik van mijn netgebakken dadelnotenbrood; helaas hij is voor iemand anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Anders had je em ook wel aan mij kunnen geven hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 hoor wie klopt daar? nee hoor! hoor wie sms't daar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 daar is het nu te laat voor VM; hij is in dank aanvaard door mijn schrijfdocente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 schrijfdocente jane??? ik heb het altijd gedacht dat jij iemand had om jou te ondersteunen in jouw woorddominocreativiteit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 dominocreativiteit oefent zichzelf hier op de draad Frodo; ik volgde 4 cursussen autobiografisch schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 woorddominocreativiteit is soms lastig maar we proberen er maar iets van te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 schrijven en maken jullie tegelijkertijd een nieuwe zin dan geeft mij dat de vrijheid om het beginwoord te kiezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 kiezen is voor sommigen, buiten de tandartsen, dan weer 'n moeilijke optie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 op tien cm afstand ligt een lekkere ciabatta met leverworst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 worst zal mij de buikomvang zijn, maar ik vrat 't op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 op is t al weer, je bent net te laat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 nette laatste worsten zijn niet mijn ding, ik hou meer van slordig en belegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 beleg en mosterd samen op brood, ook niet verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden