Jen Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Meedoen is belangrijker dan winnen, zeggen ze, maar waar slaat dat eigenlijk op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 op zich zou ik het eerlijk gezegd niet weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Weten stapelt minder calorieƫn op dan vreten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 vreten doe ik nu van de taart van A3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 A4 is groot van formaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 A4 -tjes komen sinds de reparatie van de computer nog niet uit de printer rollen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 vannacht was de hemel helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 helder was die zeker heb nog zoveel sterren kunnen zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 'Ziende blind zijn' is iets waar veel mensen last van hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 heb benauwde hoestaanvallen nog steeds na bijna 3 weken verkouden zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Zijn bij mij na bijna twee maanden nog niet eens helemaal over Jane, en ik hoor er meer mensen over dus maak je borst maar nat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 nat wordt die vanzelf bij mijn pogingen het uit te zweten in de sauna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 benhthuizen is een mooi gelegen dorp, waar het prachtig fietsen is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Is het mooi fietsen in Benthuizen Jane??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 neem ik er 1 dan volgen er meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Meer, is het dan nooit genoeg mensen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 mensen in alle soorten en maten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 maten van kledingstukken kunnen per merk veel verschillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Verschil mag er zijn maar wel met het LAATST woord beginnen:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 beginnen we toch met verschillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Verschillen tussen mensen zijn een bron van inspiratie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 inspiratie doe ik op, over van alles en nog wat, nu ik (net) droog sta! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Sta op wacht, zonder hemd & zonder broek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 broek in waterland heeft een leuke B&B Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 B&B is hier in de buurt de benaming voor een winkel met kippenvlees en betekent, je raadt het al, borsten en billen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden