Yvonne Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Ik breide in het verleden toch wel truien en ik haakte gordijnen, wat een andere tijd was het toen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 toen en nu weet je,toekomst en hiernamaals is nog een vraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 vraag ik me niet vaak af, ik probeer zoveel mogelijk in het Nu te leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Le ventoux beklimmen, dan kan je zeggen dat je liever dat hebt dan het bord voor de kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Woord dat spreekt voor zichzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Zichzelf doet wijfie zich uitvinden met haar nieuwe icoon:D, domino nodigt uit tot kromme zinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 zinnen verzetten was mijn doel vandaag en ik beschouw het als geslaagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Geslaagd was mijn dag niet, eerder moeizaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Moeizaam ging alles toen ik nog dronk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Dronkenschap maakt van mij een lastig mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Mens erger je niet was al een verslavend spel voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Mij valt het moeilijk om me te concentreren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 centreren is toch lijntjes ergens omheen zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 zetten van lijntjes hoort bij een rouwkaart, centreren is dat ik alles mooi in het midden lay-outen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 lay-outen,met of zonder fouten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 fouten maak ik altijd en hopelijk leer ik er ook nog wat van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Vandaag haal ik snoep in huis voor de kinderen die morgen met Sint Maarten met lampionnen en liedjes aan de deur komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 komen en gaan, er is een tijd van komen en gaan, mijn tijd van gaan is nu voor even gekomen maar ik kom zeker en vast (vast en zeker voor NL ) terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Terug komt iedereen die zegt voor langere of korte tijd weg te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 blijven hangen in een vervelend gevoel moet je doorbreken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 doorbreken van je slechte gewoontes dat is de kunst:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 kunst is om van deze posting je duizendste te kunnen maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Frodo Van Harte, op naar de tweeduizendste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Tweeduizend sterren en nog vƩƩl meer stralen in de nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Nachtpijn in de schouders zorgt voor slapeloosheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden