VM1 Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Sakku in de zee ole, die van dikkertje dap ken je toch ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 ook: de knappe kapper kapt knap maar de knecht van de knappe kapper kapt nog veel knapper dan de knappe kapper kapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 lindenlaan 1; daar woont de kat die de krullen van de trap krabt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 bokking met spek heet spekbokking:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 spekbokking zou ik ook eens moeten eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 eten doe ik het nooit, maar het is zo'n leuk woord voor hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Hier iemand die spekbokking niet kent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 kent ligt in Engeland, erg mooi daar:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Daar hebben ze vast geen spekbokking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 spekbokking zou heel goed daar uitgevonden kunnen zijn, alhoewel ik verdenk de Zeeuwen ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Van Zeeuwse afkomst, hmm dan zal het wel iets met vis zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 yerseke is bekend om zijn oester- en mosselculctuur voor zover ik weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Subliem gevoel ervaren? Ga bungeejumpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Bungeejumpen heb ik nog nooit gedaan maar wel parasailing (op ski's) in de bergen en dat vond ik al eng genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 leven leer je wel eenmaal de dood in de ogen gezien te hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 mirakel is het hoe goed die baclofen helpt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 helpt elkander, zo heten veel verenigingen van volkstuintjes, woningbouw en zelfs hengelsport; helpt elkander hengelen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 hengelen is een sport voor mensen met veel geduld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 geduld heb ik weinig maar hengelen kan ik heel goed, vooral naar komplimentjes:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 complimentjes geven mensen te weinig, dus moeten we er maar naar hengelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 hengelen kunnen ze in de buurt van hengelo ook vast erg goed, de komplimenten daarvoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Voor vervelen hoef ik vandaag niet bang te zijn: van kwart voor acht 's morgens tot ongeveer tien uur 's avonds van huis weg. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 weg ermee is Yvonne, fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 dag is nog maar net begonnen en het ziet er hier sombertjes uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Zonovergoten! Tijd dus voor het klootschieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden