lady jane Geplaatst 21 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 ontwijken doe ik enge plekken 's avonds; dan fiets ik liever een blokje extra om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Sperringen plus i min r zijn vissen waarvan de eitjes een lekkernij zijn in japan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 visse-eitjes is dat ook geen kaviaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Smaaksensatie isiets waar men uren kan over discussieren maar de ene visse eitjs zijn niet de anderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Google begint een prominente plek in te nemen op de domino:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 domino en Google gaan inderdaad hand in hand, je kan googlen voor de juiste schrijfwijze, de verklaring of zelfs voor het vinden van een synoniem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 synoniemandalletjes vind je er soms ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Ook vandaag zal de zon weer schijnen, alleen wil er wel eens een wolkje voor zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 zitten doe je op je billen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Billen hebben zo nu en dan een schop nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Diggen is wat mijn zoon tegenwoordig heelder dag doet in het mine craft spel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 nodig VM eens een brilletje aansmeren als ik zo lees (nodig .. laatste woord van Madelief ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Doorgedominood, op afkortingen van laatste woorden doorgaan klopt toch niet echt meen ik te begrijpen van dit spel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Jane mag van het bestaan iets best aandoenelijks maken dus dan mag ik dat ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Al wat men zegt is men zelluf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 staan we allemaal bij tijd en wijle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Wijle, euh wijle, wijle, tsja, wijle...oooh jaaaa, wijlen mijn vader heb ik zondag op tv gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Wijle zijn de katten die met hun staart tussen hun pootjes verdwijnen en een stil plekje opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Gezien Bambams posting was ik te laat, ik ben dus weer wijle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 wijle zijn zeker zot zeg, zei Urbanus ooit dacht ik, maar t kan ook zijn da ie zei pe pulle pinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Pe pullepinken, het kan nog zotter; zeven Zaventemse zotten zullen zes zomerse zondagen zwemmen zonder zwembroek. Zware Julien zijn zuster zaliger zei: zo'n zeveraars, Ze zijn zijle zeker zot zeg! Ze zullen zinken, aldus Urbanus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Urbanus, jaaaaaaa die va hem bedoelde ik en daarvoor dank Roza!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Roza!!=Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Rosa , sorry maar ik hou nu eenmaal van de letter Z . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden