Shahire Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 haar net gisteren gewassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 gewassen groeien op vruchtbare bodem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 bodem bij mij is tegenwoordig iets minder vruchtbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 vruchtbaarheid is een woord van 14 letters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 letters gevuld met pralinƩ, jammie:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 jammie dodgers zijn heerlijke gevulde Britse zandkoekjes die ik nu wel zou lusten en liefst een hele hoop met nog een hoopje bovenop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 bovenop doen we dan voor jou ook nog een toefje slagroom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 slagroom is hier nog ongeklopt, maar krijg net een stuk choc. met pralinƩ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 pralinƩ pralines mag je me altijd cadeau doen, zolang er maar geen likeur in zit, bah ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 pralinƩ, chocolade, slagroom, zandkoekjes, enzovoort dat wil ik allemaal niet weten, ik ben gewoon benieuwd naar jullie body mass index Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 index is 25/26 en als je nieuwsgierigheid dan eindelijk bevredigd is, is het tijd voor lekkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Lekkers voor mij is bv oesters of een slaatje en niet zozeer chocola ofzo, vandaar een BMI van amper 18. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Snikkerdesnik ik ook al weder 27 jaar geleden, dinah ik denk dat we stillekesaan (volgens mijn zoon dan) bij de "bejarden" beginnen te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 horen doen mijn hoogbejaarde oortjes nog prima Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 schreeuwen doen de meeuwen, dat doet me denken aan the birds van hitchcock, en dat doet me dan weer denken aan halloween Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 halloween; ha lekker heksen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 heksen kwamen vaak op de brandstapel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 bep erk tha jerk is de vrouw van een mij onbekende rapper:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 best aandoenlijk om ze te zien op you tube Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 op roept you tube een big smile net bij het zien van allerlei flashmobs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Herinneringen vervagen nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Uit geweest en weer thuis - met mooie herinneringen. En helaas zullen deze vervagen maar om dat te voorkomen kan men een reisverslagje maken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Maken dan maar en ook hier, Travel, want ik ben toch wel erg benieuwd naar jouw ervaringen, ben daar nl ook geweest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 nooit nooit zeggen is een wijze raad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 geslagen ben ik nooit en heb ik nooit, ik probeer steeds het gevecht te ontwijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden