lady jane Geplaatst 9 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 mobieltjes zijn abracadabra soms voor mij, maar bootlegs niet meer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 mevrouw Kirky, vreest misshien het balkenbrijverhaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 op youtube ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 youtube ben ik een groot fan van en toen mijn moeder nog balkenbrij at op brood, at ik ook smakelijk mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Mee eten als er balkenbrij wordt geserveerd doe ik niet, net zo min als wanneer het geserveerde bestaat uit zure zult, bloedworst of, oh gruwel, preskop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Alsnog de uitleg, ik zat op kostschool in de Walen en daar kregen we dat wel eens, het lijkt op zult en zou het geperste uitschraapsel van een varkenskop zijn, volgens de autochtonen daar een delicatesse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 delicatesse vind ik dan nog eerder een patatje of Turkse pizza:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Gemaakt van eigen varken, press-kop... en dan op een dikke boterham met mosterd, er bestaat niks beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Beginnen we dan maar bv de kuskesdans te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Dan steek ik de kaarsjes aan voor een extra romantisch effect. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 romantisch effect van kuskesdans of de "la bamba" op dit forum zou wel eens dik kunnen tegenslagen voor jullie want er zijn gewoon te weinig mannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 mannen, krijgers en andere die den wapenen kunnen hanteren leer dus dansen voor 2 op een nummer van de muziekdrager "dubbel live bootleg" van aerosmith, mama popcorn en de kusjesdans en de "la bambam" komt in de oervorm vast wel weer in ons naar boven ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 bovendien is al dat dansen goeie en leuke oefening voor mijn kuit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Kuit betekent ook visseneieren, die men naar mijn mening niet zou mogen eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 eten van vis doe ik nauwelijks omdat ik het niet lekker vind terwijl het nog wel zo gezond moet zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 als je iemand een kool stooft heeft dat dezelfde betekenis dan als je iemand een poets bakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Bakte het volgens Tictive weer te bruin, maar onze Fleurtje is na maanden gedwongen vakantie weer lekker terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 geformuleerd worden hier inderdaad soms moeilijke zinnen met enkele moeilijke woorden maar daarin bestaat nu juist de uitdaging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 C2H5OH is wel de ultieme uitdaging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 uitdaging om weer vroeg op te staan morgen:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 morgen vroeg opstaan is geen uitdaging, wij gebruiken daar een efficiƫnt instrument voor namelijk een wekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 wek kersen in potten en volgend jaar maak je kersenvlaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 aai krijg je van mij omdat je dit weer hebt opgelost op een manier die ik zou noemen ... vernuftig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 vernuftig stoven of schroeiend bakken, het zal de schellevis worst zijn als ie toch al is gefileerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Gefileerde vis kan altijd nog een graatje bevatten, oppassen blijft nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden