Teveel Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Onderverdeeld wordt men nogal eens, in groepjes, in een sociale klasse enz. vind dat maar niets, jammer dat ik mezelf er soms op betrap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 betrapt door een beer in zijn eigen tuin, dat overkwam een wildplassende Zweed onlangs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 onlangs niet jane, nee nu wil ik weten wat die beer gedaan heeft met die wildplassende Zweed??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Zweeds wittebrood, Kingcorn?, heb ik ooit gegeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Twisten is leuk als dans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Gedefinieerd, mooi woord en begrijp wat het bedoelt maar is het toch in zekere het andersom van genuanceerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 genuanceerd is iets meer gespecifieerd dan gedefinieerd, ik zou zeggen als iets goed gedefinieerd is, is dat zoals een heerlijke taart, als iets goed genuanceerd is, is dat zoals een heerlijke kers op een heerlijke taart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 taart heb ik vandaag gebakken; koffie/kaneel en brownies, morgen smullen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Smullen doe ik van van alles, eten waar aandacht aan besteed is, pure chocola, ijs van Venezia en soms een Magnum Almond, ja zelfs van iets dat we hier bestrijden of, in mijn geval, willen beteugelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Beteugelen van het eten van taart zou voor sommigen kunnen door het hen voorschotelen van mijn cola-taart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 snoepkont ben ik ook niet maar op dit forum voel ik mij wel een bofkont Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 bofkont ben ik ook vanavond, tas met kleding gescoord: veel voor heel weinig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Weinig daar ga ik niet voor, ben een materialist en liefhebber van luxe, verwerpelijk in de ogen van van velen, maar ik ben een gelukkig mens en gun dat iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 iedereen is wel liefhebber ergens van, niks verwerpelijks aan toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Toch wel erg blij met je reactie, dacht al: je bent te eerlijk, nu heeft iedereen hier je uitgekotst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Uitgekotst niet door iedereen maar je zal zelf ook wel wat uitgekotst hebben anders zat je hier niet, samen met alle andere frummers, te revalideren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 context van dit forum is ADB worden, zijn en blijven, klinkt eenvoudig maar is zeer complex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 context vd posting van Harry was even puzzlen voor mij, maar het kwartje is gevallen, eindelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 materie is niet alleen complex maar vereist ook snelheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Snelheid ben ik ook al aan verslingerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 verslingerd ben ik aan pistachenoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 apenootjes, hoe kun je nou WILDplassen in je eigen tuin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 In je eigen tuin WILDplassen is onmogelijk, wildplassen moet in het openbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 openbaar kunnen ouwe mannen ook aardig tam plassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Tam ben ik wel geworden de laatste jaren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden