lady jane Geplaatst 1 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 politieserie die ik me het beste herinner is Miami Vice Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 bikinilijn is een must lijkt het wel en soms zelfs geen lijn meer, kaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Kaal op een streepje na Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 aangaande het voorgaande keek man en vrouw, allen staande Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Staande blijven in deze crisistijd is een hele prestatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Prestatie hoor, zo n streepje wat men noemt een braziliaanse shave. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 braziliaanse shave, heb je daar geen afbeelding van, want als ik mijn fantasie laat werken wie weet wat is dan het resultaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Resultaat van zo n afbeelding zou wel es een lange ban kunnen zijn maar als je wil heb ik het er voor over hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 hoor de wind waait door de bomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 hoor eens even naar mij, via PB zou je dat risico kunnen omzeilen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 omzeilen van problemen is soms een goede tactiek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Behalen van een diploma vind ik gemakkelijker dan vinden van een werkplek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 werkplek vinden waar je je goed voelt is onschatbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 onschatbaar van waarde en voorlopig onbestaande voor mij is een levensvisie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 levensvisie mijns staat mij zeker toe aangaande de brazilian shave te hebben 'n relatief hoog interessegehalte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Interessegehalte aangaande de B.S. ontbreekt bij mij volledig, zou niet eens weten wat het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Is het alweer bijna de periode van de nachtelijke vrieskou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 vrieskou hier in de Randstad blijft nog wel een poos uit, mag ik hopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Hopen afval steek ik lekker in de fik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Fikkie stoken is bijna het leukste wat er is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Is hier een pyromaan in spe aan het woord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Woorden, geen daden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 daden deed ik dit weekend bij het woord en maakte grote warme vuren, getoverd uit heb bijna niets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Gehoord heb ik dat er morgen in België sprake zal zijn van een fileprobleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 fileprobleem hoezo, 't is gewoon één van de zoveelste klassieke treinstakingen dus neemt morgen bijna iedereen een snipperdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden