Yvonne Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Overigens wel grappig dat die namen jaaaren later enorm populair werden hoog op voornoemde lijst terecht kwamen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 kwamen rare namen voor in 2011, zo zag ik Alien, A'vion en Login. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 login vind ik wel Ć©rg komisch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 komisch is ook een grappige achternaam, toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Toch zal er vast wel iemand zijn die Mr. komisch heet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Heet asfalt plakt aan mijn zolen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 zolen, en vooral halve zolen, kom je overal tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Lastig sowieso lijkt me, tegen klippen oplopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 lopen we toch gewoon een rondje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 RH wordt een beetje lastig zonder hond, mag het ook RC?? ( = Rondje Cavia?)...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 RC staat in een bepaald milieu voor research chemicals. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 chemicals zullen nodig zijn hier en daar maar s.v.p. niet in mijn eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 pesticiden zijn dus ook al bijna niet te vermijden, wat eten we dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 dan eet ik lekker:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 lekker vind ik de koekjes van Jaap die nu eindelijk achter slot en grendel vandaan komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 later hoop ik hƩƩl oud, hƩƩl rijk en hƩƩl beroemd te worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 wat ik uitvreet/opvreet momenteel wil niemand weten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Uitvreet kan ook komen van de hond heeft de ganse bak uitgevreten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Weten we meteen wat nancy heeft uitgevreten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 uitgevreten heeft ze wel het een en ander in het verleden, maar niks strafbaars... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Overtreedt iemand de wet als em de domino met een heel lastig woord beeindigt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Beeindigt iemand de domino als hij/zij een te moeilijk gebruikt heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 heeft iemand de behoefte om de domino te stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 stoppen slaan al door hier alleen bij het idee al:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 al met al zou dat niet zo'n ramp zijn, beginnen we zo weer een nieuwe; het wat dat betreft als onkruid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden