MarcelK1970 Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Sjoemelen met de belastingdienst is in de tijd van automatisering een gevaarlijke hobby. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Hobby kun je sjoemelen met de belasting niet noemen, het is in wezen stelen van de maatschappij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 De maatschappij is niet blij met zulke sjoemelaars, en om eerlijk te zijn heb ik ook een enorme hekel aan mensen die op die manier zelf beter worden in feite ten koste van hun medemens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Even, nog heel even dan hier... moet eigenlijk al naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Nou rap dan dames;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Dames gaan voor, behalve de trap op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 opstaan om naar bed te gaan; zwaar leven toch hier, soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 soms moet een mens rusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Rust en reinheid en regelmaat zijn alle drie belangrijk, zowel voor een kind als voor een volwassene. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Volwassen voel ik me eigenlijk nog altijd niet, maar dat kan me niet veel schelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Schelen wij erg veel in leeftijd hier op het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Forum is wat we delen, onze leeftijd bestrijkt minstens drie generaties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 drie generaties dat zal zeker wel zijn maar de oudere generaties zijn hier toch nadrukkelijker vertegenwoordigd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Vertegenwoordigd zijn ze inderdaad goed, maar niet zo gek toch, meer tijd gehad om probleemdrinker of alcoholist te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 worden we oud genoeg om wijs te worden en te blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Blijvend alcohol de baas, dat is mijn doel en daar brengen geen tien paarden mij vanaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Vanaf een afstandje gezien valt het meestal wel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Meesterlijk hoe we al 152 pagina's samen aan elkaar ritsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 ritsen knappen van alle vreterijen die ik uitvreet momenteel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Momenteel is het ook niet echt volleyweer toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 toch wel, maar in de zaal helaas, beter spel en meer serieus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 serieus volleyballen in zaal doe je voor de sport, beach volleyballen voor de verleiding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 verleiding van sigaretten is een bekoring waar ik voorlopig zonder al te veel schuldgevoel voor zwicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 zwicht vind iedereen kennelijk een moeilijk woord om mee verder te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 gaan met die banaan zou ik zeggen en niet zwichten onder dat woord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden