Bo Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Niettemin stapelen de domino's maar mooi op, het wordt wel een heel hoge toren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 toren van Babel was het zeker niet op de meeting, de 2 vlamingen en de 12 nederlanders verstonden elkander opperbest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 opperbeste aardappels heten opperdoezers kennen jullie die ook daar in patattenland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 patattenland, is dat de prachtige regio onder de grote rivieren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 de grote rivieren is ook een prachtige regio heb ik zaterdag kunnen vaststellen aan de oever van de Krammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 de Krammer is een prachtboot te bewonderen bij Diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 diesel kan ik morgen jammer genoeg niet tanken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 tanken heb ik nog nooit gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 gedaan is het met de relatie als je elkaar niet kan vertrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 vertrouwen in elkaar omvat meer dan het ontbreken van ziekelijke jaloezie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Jaloezie doe je dicht als de zon te fel schijnt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Schijnt de maan al door de bomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Bomen wij weer nachtelijk door? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 doorhalen voor 'n nachtje of wat doen we echter niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 meer kan minder zijn dan weinig, want less is more, maar gezien ik niet met een Engels woord wil eindigen, hou ik het erop dat ik geen fan ben van minimalistische muziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 muziek kan ik zeer zeker waarderen maar ik hou ook heel erg van de 'stilte' van buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Buiten is de ochtendfile alweer begonnen in dit steedse leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 levendig blijven in slaaptijd is voor deze meid geen gezonde bezigheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Bezigheid kent geen tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 tijd is 'n uitgevonden woord, toch heb ik zeker besef van verleden, heden en toekomst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 dealen wordt pas handel als we last krijgen van 'n absolute drooglegging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 vertroebelen zal slechts alles wat de vrijheid in de weg staat, zoals zo'n absoluut en onzinnig verbod Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Keuze moet het vooral blijven, van verboden en geboden zou ik aan de drank gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Gaan drinken is iets wat ik mezelf verbied! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Verbiedt een ander me iets dan word ik recalcitrant, verbied ik mezelf iets dan heb ik de neiging te gaan sjoemelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden