Jannigje Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Blijft lastig, omgaan met eten en drinken, vooral het doseren van het eerste, dat gaat me regelmatig niet zo goed af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Af en aan bij chocolade of chips bedenk ik dat ik compenseer door wortels, fruit en vitaminepillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 En als je dat allemaal door elkaar eet moet je niet gek opkijken als je een beetje vagaal wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 wordt zelfs hier zo'n moeilijk woord ons in de maag gesplitst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Stik d,r maar in, zeg ik nu in gedachten tegen de medewerker van de opticien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 de opticien mag nog Ć©Ć©n herkansing krijgen om er een tevreden klant aan over te houden, alsnog, dan heb jij ook eer van al je pogingen Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2016 Pogingen zullen nog even moeten wachten, ik ben nu aan het recupereren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2016 recupereren wat een heerlijk ouderwets woord, ik houd daar wel van, en hoop dat je dat woord snel in de verleden tijd gebruiken kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2016 kan het allemaal wat sneller s.v.p.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 16 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2016 VPN verbindingen zijn tegenwoordig anders best snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2016 snelbinders van mijn fiets zijn al weer uitgelubberd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2016 Nieuwe koop je bij de kringloop want het mooiste van het mooiste wordt weggedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2016 aan kringlopen doe ik ook elke week en ik kom net thuis met een prachtige zijden Edgar Vos creatie voor ā¬4,= Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2016 4 euro is toch op zijn minst een dag niet drinken en daarom was mijn koopje van 22 euro gisteren echt verdiend en hield ik nog geld over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Geld overmatig woorddomino-en ook als verslaving, of is dat alleen waar als je de t niet ten onrechte weg laat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Laat ik een t weg? Zo ja waar en ik zal mijn zonde rechtzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 zetten we even recht dat Meya zichzelf bedoelt, en ja Meya ook hier zijn we soms onmatigāŗ smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 (bewerkt) Onmatigheid, hoogmoed, hebzucht, onkuisheid, nijd, woede en gemakzucht, ik ken ze allemaal, net als, inderdaad LJ, het soms ten onrechte weglaten van een t waar een t hoor te staan.Typo: 18 maart 2016 bewerkt door Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 hoortest aan gaan vragen is misschien een optie voor mij, ik houd me steeds vaker doof, als er een beroep op me wordt gedaan Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 aan die hoortest heb je niet zoveel dan; er is volgens mij niks mis met Oost-Indisch slecht horen, dat brengt wel rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2016 Rustig aan de dag beginnen, dat ervaar ik nog altijd als het beste begin dat ik mij kan indenken.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2016 en ken je een nog betere tip, dan lees ook ik hem hier heel graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 emdr is een therapievorm die veel wordt gebruikt bij PTSS, best heftig soms met gelukkig goede resultaten vaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 Vaak verbazingwekkend ja ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2016 Waren daar weer andere behandelingen noodzakelijk om straks een wat prettiger leven te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden