nancy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Zat zijn is nieleuknie, ga ik niet meer doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 doen ga ik het ook niet meer maar ik durf niet meer nooit te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 zeggen wat ik denk breekt me wel eens op, niet iedereen is daar blij mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 mee lopen met de rest brengt niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 niks aan om hier alleen te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 "Te zijn of niet te zijn" dat is de vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Vraag me niet wat ik hier nu nog doe, laat voor mijn doen , snel slapen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst 16 november 2013 (bewerkt) Snel slapen lukt me dus wel, maar jammer dat je dan ook vroeg wakker bent. 16 november 2013 bewerkt door mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst 16 november 2013 Bent u niet een laatste woordje vergeten te gebruiken bij de aanhef van je zin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst 16 november 2013 Zint me trouwens niks als mensen roomser dan de paus proberen te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst 16 november 2013 zijn in de vorm van 'er zijn' is eigenlijk leven dus zeg ik dan maar: leef elke dag alsof het uw eerste van uw laatste ware Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2013 waren we net mee bezig en ik ga er zo mee door, hele fijne dag dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst 16 november 2013 dus zit ik vandaag weer zonder Lady Jane te domino-en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst 16 november 2013 domino-en wij toch samen even verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst 16 november 2013 Verder is dichterbij dan we denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst 16 november 2013 denken is een raar proces want we denken dat we soms niet denken maar denken kun je niet uitschakelen dus doen we dat de hele dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst 16 november 2013 dag Shahire ben blij dat je weer op het forum bent al is het om te domino-en of om mooie spreuken en gezegden te plaatsen want dat laatste is praktisch alleen een aangelegenheid van mij geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst 16 november 2013 Geworden is een moeilijk woord om te gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redroos Geplaatst 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst 16 november 2013 Gebruiken hebben altijd bestaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst 16 november 2013 Bestaan van wonderen is bekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2013 bekende nederlander word ik gelukkig nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst 16 november 2013 Nooit meer drank nuttigen is een kunst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst 16 november 2013 Kunst is ongrijpbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redroos Geplaatst 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst 16 november 2013 Ongrijpbaar zijn velen onder ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redroos Geplaatst 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst 16 november 2013 Ons kent ons, de ondoorzichtigen blijven vaag, de eerlijken zijn doorzichtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden