Yvonne Geplaatst 9 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2013 Verdiend of niet, feit is dat er hier gisteren weinig zon was en vandaag tot op dit moment ook nog geen straaltje gezien. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2013 gezien het feit dat de voorspellingen van weeronline niet betrouwbaar zijn gebleken, durf ik je ook niet met de 10 van dinsdag te troosten:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Troosten gaat ook vandaag weer niet lukken, nog steeds geen zon hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 hier brandt hij wel voor twee:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 twee keer zelf domino-en is niet echt gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 gezellig wordt het pas met een flink glas... COLA! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 COLA is wel een acroniem voor ALCO ben ik bang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Voor ALCO ben ik bang, niet voor koffie, en dat is gelukkig geen acroniem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 niemand zou bang voor koffie moeten zijn:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 zijn we allen al in een feeststemming... dochter van Jane is geslaagd!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 geslaagde laatste dag van een mƩƩr dan geslaagde vakantie, jippiejahjee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 jippiejahjee voor mijn lieve Jane en haar dochter, wat moet dat spannend voor jullie geweest zijn proficiat en een dikke knuffel en zoen voor jullie beiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 beide(n) heel erg van harte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 harte(n)jagen, daar doe ik niet aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 aanzet tot weer een nieuwe dominosteen bij deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 deze keer ga ik mezelf vandaag eens verwennen met helemaal niets doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2013 Niets doen zit er niet in voor mij dit weekend, maar ik hou me maar vast aan het gezegde: rust roest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2013 roestige botten hier, lijkt het wel na 2 weken niks doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2013 niks doen zit er voor mij vandaag helaas niet in, jetzt an die arbeit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2013 arbeit roept herinneringen op aan mijn bezoek in Auschwitz; ik neem aan dat voor jou het huishoudelijke taken doen betekent vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2013 Vandaag vanwege 1punt tekort niet geslaagd voor mijn tentamen, de kids van ons hier doen het beter dan ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2013 ik vind het sneu voor je Nance, net 1 punt tekort; hoop dat je het over kunt doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 En dan is het inmiddels weer tijd voor het afwerken van mijn lijstje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 lijstje hiervoor, lijstje daarvoor; doe mij maar een lijstje om een schilderijtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Dit schilderijtje, Stilleven met varkenskop, varkenspootjes en worst, uit 1650 vind ik wel boeiend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden