VM1 Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 zien we nog wel he, wie weet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 weetgrage kinderen zijn soms erg vermoeiend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 vermoeiend is ook het draadje van de hersengymnastiek, maar wel een leuk tijdverdrijf:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 tijdverdrijf doe ik regelmatig aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 aangenaam weekend begint morgen voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 mijn weekend is altijd hetzelfde, dus niet speciaal heel goed, maar ook zeker niet slecht:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 slecht is mijn weekend bijna nooit sinds ik niet meer drink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 drinkmaatjes gaan wel mee, dus ik moest meer drank kopen dan ik in jaren deed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 deed je dan goed aan om veel in te slaan als je er zelf maar van afblijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 afblijft is een moeilijk woord om een zin mee te beginnen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Beginnen kun je met van alles, stoppen is vaak moeilijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Moeilijker is het om de was te doen met de hand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 hand in hand kameraden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 kameraden zijn we allen, verworpenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 verworpenen der aarde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 aardewerkfabriekjes waren er vroeger erg veel, tegenwoordig nog een enkele Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 enkelen, slechts, zijn er bij nacht en ontij langs de weg, redelijk eenzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 eenzaamheid is geen reden om te gaan drinken, maar wordt wel vaak gebruikt als excuus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 excuus is niet nodig, het is je eigen leven en verantwoordelijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 verantwoordelijkheid kan niet iedereen opbrengen die verslaafd is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 is ook een kwestie van moreel besef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 beseffen dat ieders moraal kan verschillen helpt ook milder te worden naar anderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Anderen is een dorpje in Drenthe waar ik vroeger wel eens kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 kwam is een gek woord, is dat een soort zwam of kwamkommer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 kwam kommer en kwel dan was de drank er ook wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden