kunsie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 inkoppertje goed gebruikt Rosa, en terecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 terechte klachten dienen bij de betreffende personen,in 4voud, te worden ingediend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 ingediend heb ik ze allang, ik wou dat ze er iets mee gingen doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 doe niets met klachten; voorkom ze liever Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 liever vind ik jullie allemaal heel lief:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 lief, liever, liefst.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 liefst eet ik geen zuurkool, maar as t moet dan pruim ik t ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 t......., het zijn altijd dezelfde die lopen te mo:)pp:rose:eren!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 mo:)pp:rose:eren is nou typisch iets voor de donderdagse onzindraad Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Rosamunde, was dat niet een liedje van Danny Christiaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Danny christiaan zong rozzzaaaaaaaaaa munda. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 munda is niet goed hoor VM, heb het opgezocht en het is munde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 munde is in elk gevak ietrs gemakkelijker, duitse mond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 mond is in het engels mouth, mijn duits is heel slecht jammergenoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 jammergenoeg kon ik m ook niet vinden via google, dus ik zat ernaast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Ernaast zit je er nooit Jane, de Duitse vertaling van munde=mond, en als extra bonus nog even de gehele http://songteksten.net/lyric/3...ristian/rosamunde.html songtekst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 songtekst komt later wel, luister nu naar de paus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Paus is al 76 jaar, dus dat gaat voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 voorlopig is hij 76, mar ook dat gaat voorbij:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Bij hoort ook vaak een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 een lach en een traan maakt een groot deel uit in ons leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 levendige en krachtige verhalen over topvrouwen, een rijke ochtend weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Weer opnieuw wil Jane aan het woord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 weer ben ik vanaf volgende week werkloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 woorden maken zinnen en deze eindigt op werkloos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden