BamBam Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 MMMmmm, M&M's zijn lekker, maandstonde echter geenszins:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Geenszins zullen wij het onderspit delven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Blijven er misschien nog fosiele btandstoffen te delven in je achtertuin want die zouden wel es waardevoller dan diamanten kunnen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 worden hier toch zeker dan gezien als staatseigendom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Staatseigendom of kroondomein, het zou allemaal maar van jou zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Zijn ze ook, zolang je je mond maar houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 zijn er alleen zwarte pieten of ook zwarte mieten, vraag ik al mn hele leven af, zei een klein meisje tegen mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Wei hebben niets beters te zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Zeggen kun je veel, er is alleen niet altijd waardering voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Schamen is een gevoel dat je soms terecht overvalt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 o vervalt iemand weer in een oude gewoonte; dan even bij stilstaan of die nu misschien wel ok is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 is adb blijven een levenslange strijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 strijden geeft kracht als het voor een goede zaak is; of zoiets levenslang moet, hopelijk niet, ik word al moe als ik daaraan denk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Denken ligt mij meestal beter dan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 doener, that's me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Me bezatten is gemakkelijk maar niet plezant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Plezanter dingen bestaan er toch he Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Jenever zat vroeger door mijn cola, tegenwoordig moet mijn cola zonder doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Doen, of toch maar niet doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 niet doen is soms verstandiger dan wel doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Doen van mijn taakjes is nu heel verstandig!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 'Verstandig', moet de hovenier hebben gedacht toen hij de rozenstruiken drie meter uit elkaar plantte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 plantte een keer pattatten is een liedje van Willem Vermandere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
octavia Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ere wie ere toekomt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 "Toekomt! Je mist een S!", zegt de meester streng. Flipje kijkt op van zijn werk. "Die heb ik hier neergezet," zegt hij, en wijst op 'versleden'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden