Jen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 haddock is vandaag de pineut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 bevonden heb ik nog nooit foto's van een panorama Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 *** weet PKR wel raad mee zowel op de dagdraad als bij de domino en dat vind ik jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 jammer van de domino vooral Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 erin brockovich met Julia Roberts, leuke film Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 film is een woord met verschillende betekenissen maar zoals hier bedoeld bekijk ik hem (of is het haar?) liefst in een megagrote bioscoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Sporadisch is iets wat bijna nooit voorkomt, zoalshttp://www.youtube.com/watch?v...feature=watch_response Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Smiley wordt bijna altijd gebruikt om wat je zegt te nuanceren, de hardheid er uit te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 halen van mijn gelijk vind ik soms bevredigend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 bevredigend vind ik mijn vrijwilligerswerk meestal, maar ook zwaar soms met onregelmatige diensten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Een boodschap van ooit Vroeger, zou ik zeggen Dat kan gister zijn Maar ook vanochtend, of 12 jaar gelee : Erkennen de schoonheid van het schone dan ook het lelijke Was getekend, Wingchun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Hoi Co!! Verkeerd draadje Mag de pret niet drukken Goed je te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Trouwen(s) doe ik niet meer//Hier gaat het goed//Voor andere dingen moet ik elders zijn//Dit is woorddomino//Muziekske... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Woord kan als het goed is , maar moeilijk, verwoorden van het gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 gevoelens verwoorden op dit forum is niet eenvoudig maar kan je leren met vallen en opstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Opstaan is gelukt, nu zien overeind te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Blijven en overeind lukt hier voor geen meter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Meter wordt hier goed gebruikt, maar dan onderverdeeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden