Jen Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 beginnen is het halve werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 werk zit er voorlopig even op, lekker vakantie en om 17 u morgen stijgen we op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 op een grote paddestoel rood met witte stippen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Stippen we nog aan dat kabouter Spillebeen heen en weer zat te wippen:moon:. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 wippen is een heel oud vlaams kaartspel, of wat had je gedacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 gedachten zijn vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 dochter is helaas het huis uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 uit gewoonte nog even the killing kijken, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Morgen ging je toch op vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 vakantie van jane gaat de domino toch niet stilleggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 stilleggen niet maar ongetwijfeld zal de productiviteit van de domino tijdelijk drastisch dalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 dalen zal de frekwentie een beetje misschien, maar ook in Turkije schijnen ze internet te hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 hebben we nu correct begrepen dat we Sweet Jane niet moeten missen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Missen doet Jane mijn Mexicaans ontbijt, maar alle Turkse lekkernijen maken het vast goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 goed smaakt mij eigenlijk alles wel:$; ik ben een lekkerbek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Lekkerbek, garnalen, mosselen, zalm, tonijn... ben een visliefhebbers en oesters zijn favoriet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 favoriet is niets,alles is favoriet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Favoriet een oester? Bo Bo Bo. Een weinig gekend delicium is de rauwe mossel. Ik dacht dat ik oesters lekker vond, tot ik op een dag ingeleid werd in de wereld van de meest delicate der schelpdieren: de mossel. Het was even mentaal aanpassen: tot het dingetje mijn smaakpapillen raakte. Ik dacht onmiddellijk: nooit meer oesters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 oesters zien er zo vies uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 (uit)gekookt ziet het er misschien beter uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 dubbel:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Dubbel is beter dan niets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 dubbele vreugde is gedeelde vreugde of is het andersom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Andersom zou ik zeggen dat gedeelde vreugde elk de helft is. Of wacht. Nee, zo werkt vreugde niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Niettemin in huize Bo alom vreugde dat ik, na een avond met een behoorlijk drinkende vriendin, deze dag droog afsluit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden