Jen Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 pubers zijn de enigen die graag dure merkkleding kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 kopen van dure merkkleding doe ik pas als ze zover is afgeprijsd dat het goedkope merkkleding is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Merkkleding is voor mij totaal onbelangrijk, als wat ik koop maar van goede/redelijke kwaliteit is en gewoon leuk is en staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 portomonnaie van Lavendel is nog niet leeggeraakt sedert de alcoholstop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 wat breng jij mij op goede ideeƫn ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 goede ideeƫn lekker uitwerken in deze vakantie, waaronder schilderen en schrijven, m'n eerste boek(je) is bijna klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 debuteren wordt niks, joh, jan en alleman schrijft, op mij zit niemand te wachten maar ik schrijf lekker van me af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Afgelopen week stak een moedereend met haar kroost de A1 over; dan heeft ze het toch niet op een rijtje in haar eendekoppie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 stokoud gaan we worden als we zo verder blijven doen! hoe oud wordt een stok eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 steekt of bijt een mier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Een mier spuit zuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 zuur is het als je dat overkomt, en zuur was het ook toen dochter vandaag tegen een kwal op zwom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Zwom je dochter tegen een kwal nog wel en ja ik denk dat die ook een soort van zuur spuiten toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 toch maar opzoeken, want wij kwamen er ook niet uit, gelukkig viel het mee en helpt.... zout water:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Water dat heel koud is en ook azijn schijnen te helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 helpen en levens redden bij tropische kwallen; bij onze noordzeekwal volstaat zout zeewater gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 helpen doet mij denken aan dat oude liedje "we zijn toch op de wereld om mekaar te helpen niewaar" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 gelukkig niewaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 nie waar is wat jij zegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 zegt de muis tegen de olifant: wat stampen we he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 'HĆ©' zei de ene zandkorrel tegen de andere toen ze op het strand liepen 'we worden gevolgd'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Leggen van laminaat met dit warme weer; hoe krijg je het verzonnen Coco;)? Maar met sinas als dorstlesser wordt het vast een heel mooie vloer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 vloert me wel, dat gespring en geduik op het strand; tijd voor time-out Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 time-out riep ook zonet mijn koekoeksklok! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Klokje tikt door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden