nancy Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 hey thanx dan ook van mijn kant, pfoehhhhh, gelukkig geen boze forummer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 boze forummers zetten we in de hoek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Moeder weet vaak wel wat te doen met ondeugende kleine meisjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 meisjes uit Vlaanderen zijn VMmetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 VMmetjes kunnen ook wel eens ondeugend zijn, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 betekenissen heel snel getypt levert bij mij op: bekentenissen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 'bekentenissen' bij jou is hetzelfde effect als 'heelrijk' bij mij, dat is mijn eeuwige verschrijving dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 dus kunnen we concluderen dat onze vingers sneller bewegen dan de snelheid van de processen in onze hersenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Onze hersenen werkten niet altijd op volle kracht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Kunst is het zeer zeker, dat doseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 (vr)eten van de kip 'Ć la Bonne Femme' met heerlijke rozemarijn, look, lavendelextract en artisjokhartjes die mijn vriendin aan het maken is gaat vast heerlijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 smakelijk heb ik ook gegeten: salade met rivierkreeftjes en looksaus en 1/2 stokbrood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 tievie staat hier een beetje een weg te stoffen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 stoffen zijn om mee te naaien, het werkwoord lijkt op een vloek:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 vloek mag best wat groffer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Groffer zou ik liever vervangen door grover en dan nog: vloeken lijken mij sowieso niet nodig toh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Toh, het is een restaurant in Bangkok waar ik best een zou willen eten! Toh is in Nederland een soort golfclub maar dat is niets voor mij, veel te kakkineus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 kannineus ontbijtje op net; vers fruit, toast en tomaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 tomaat kan kanni-neus zijn, maar stop hem liever in mijn mond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 warrum zekers, maar erg blij mee, kan me de kou van verleden week nog herinneren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 bakken in de zon isniegoe voor ons ivm de rimpels... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 show je ons volgende week je nieuwe bril? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 zetten we de letters tot die tijd maar wat groter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Triest zijn die hele leuke nieuwe monturen zeker en vast niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Wennen aan een bril zal ik niet, ook al ben ik brildragend vanaf mijn twaalfde, ik blijf het vreselijk vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden