Jaap Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 hygiëne bewaar ik door mijn voedsel niet in contact te laten komen met onzuivere oppervlakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 hersteld de crisis nog of hoe zit dat, duurt wel een beetje lang nu.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 vuil hygienisch schoon krijgen herstelde de domino nu:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 nu zat ik toch wel fout, de bladzijde was al om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 om had ik m vroeger ook wel eens:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 eens een reden te meer voor mij om maar droog te blijven, als dit me nuchter al niet lukt...laat staan na een glaasje op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 op met een glaasje domino zal wel helemaal lachen,gieren, brullen worden met jou Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Nancy ziet de glaasjes even niet meer zitten...maar ook niet staan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 staan kon ik al voor mijn eerste levensjaar, toch moest ik nog bijna 39 jaar wachten tot ik stopte met wankelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 wankelen over 30 jaar en met een rollator bij de hand, niet eerder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 er ging hier iets ff helemaal fout, posting kwam hier niet aan, misschien op een heel andere plek, maar ja... dan maar deze hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 hier in huis is het al weer een doodse boel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 boel bij mij komt pas op gang na een paar koppen koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 boel bij mij komt pas op gang na een paar koppen koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 koffie is eigenlijk maar een raar goedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Je kunt het een raar goedje vinden, maar ik vind het toch wel erg prettig om de dag met een bakje van dat spul te beginnen. ============================================================ *aanpassing: spelfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 beginnen vind ik niet zo moeilijk, maar iets afmaken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 afmaken van een klus valt me soms ook erg moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Moeilijk vind ik het soms ook om 'op gang' te komen, toch maar gaan doen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Nu ik denk aan onze gevallen regering, denk ik, ik ben zo achterlijk nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Niet dat ik er nu dubbel om lig maar vind t wel grappig dat nu jullie jaren op een nieuwe regering kunnen gaan wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Wachten tot we een ons wegen, het is niet te hopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 hopen dat het volgende week een beetje beter weer is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 is zeker te hopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 hopen katten stront altijd in mijn achtertuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden