lady jane Geplaatst 6 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 lossen en laden, laden en lossen, we doen het niet alleen met vracht, maar ook met onze eigen karrevrachten aan problemen en zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Zorgen moet je doen, niet maken, aldus Loesje, maar hell, wat is piekeren moeilijk te stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 stoppen met piekeren gebeurt steeds makkelijker, ik sport, saunaai, MF (nee niet die F) en lig op mijn fakirmat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 MF is Mindfulness, gok ik, ik ga nog eens googlen op die fakirmat. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 pasta is een inkoppertje want pasta is verrukkelijk met vooral veel kaas en groenten en dat alles niet te droog, maar met een smeuige saus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 usb-stickjes zijn verdraaid handige dingen.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 (bewerkt) Genetische modificatie en dan met name de ethische kant ervan, vraagt mijn concentratie. Daarom zit ik hier 7 november 2016 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Zit ik hier op een literair forum, of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Pop, doe niet zo mal, bij vreemdgaan drink je sex on the beach. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 'Poppen drinken toch geen rum?' vroeg de jolige barman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Nee, hĆØ, Quinn weer. Ga nou je baard scheren, man! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Man basta, ik ben aan het werk, dan kan ik niet gaan scheren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Rennen doe ik al een stuk minder, ik word een dagje ouder:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Ouder worden we allemaal als we geluk hebben.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 En toch nog netjes op tijd voor het ontbijt, keurig hoor.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 doen ik nu met een bak koffie (of 2 a 3) en een soepkom vol met speltmusli Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Li La Lady Jane, is het niet es tijd voor woorddomino III? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 III mag jij starten Bammie, zien we jou ook weer eens wat vaker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Vaker langskomen zegt Lady Jane, maare ut forum kan zo verslavend zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Verslavend, zijn letters dat niet sowieso? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Sowieso Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 (bewerkt) Wie sonder sonde is, moet op eigen kracht plassen. 8 november 2016 bewerkt door basta lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Plassen met nierstenen is niks, dan kun je beter de eerste steen werpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 werp, en u wordt geworpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 ge worp enkel die eerste steen, dus sonder sonde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden