Spring naar bijdragen

Jaarpact


Jan1000

Aanbevolen berichten

Onze janneman, die de meest creatieve bezigheidstherapie heeft bedacht.

Gefeliciteerd kanjer met 1 1/2 jaar jezelf steeds meer worden:heart:

:musicnote::sun::present:B):heart::moon::P:camera::rose::clock::):musicnote::sun::present:B):heart::moon::P:camera::rose::clock::):musicnote::sun::present:B):heart::moon::P:camera::rose::clock::):musicnote::sun::present:B):heart::moon::P:camera::rose::clock::):musicnote::sun::present:B):heart::moon::P:camera::rose::clock::):musicnote::sun::present:B):heart::moon::P:camera::rose::clock::)

:musicnote::sun::present:B):heart::moon::P:camera::rose::clock::):musicnote::sun::present:B):heart::moon::P:camera::rose::clock::):musicnote::sun::present:B):heart::moon::P:camera::rose::clock::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil iedereen feliciteren met de behaalde resultaten die geen....oh, sorry, flauw grapje.

Nee, van harte allemaal, ik weet hoe moeilijk het is het droog te houden.

Hoef niet persé op deze lijst hoor want ben hier 2 1/2 jaar afwezig geweest...dus het ijkpunt ontbreekt; niet erg.

Veel sterkte en...hou het droog! Een compaan :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan hoi,

Mooi te lezen dat je 1.5 jaar droog staat.

Als een cactus in de Kalahari zeg maar.

Je bent voor velen (ook ik) een voorbeeld

hoe het kan als je er aan werkt.

Een beetje geruisloos ( niets mis mee!) vervolg je je pad.

Jan een pluim verdien je.

Ik weet dat het geen makkelijke weg is.

Hobbels en kuilen kunnen we aantreffen, maar drank is geen optie.

Groet en op naar de twee jaar.:present:

P.S En alle medepacters ook sterkte. :)

Actie medestrijders! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan,

goed gedaan knul.

:D

En ik vind het nog een extra bos,

:present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present:

waard hoe je met veel verve een hoop aanhangers

hebt weten te motiveren op dit pact.

Echt super!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:heart:Ik ben verwarmd, geraakt en gesterkt met jullie reacties hier.

Het geeft echt zo een boost! Het versterkt voor mij wat we hier voor elkaar betekenen.

En ik merk ook dat ik me verbonden voel met jullie en de ups en downs.

Ik reageer weinig op de dagdraag maar volg! Leerzaam al die valkuilen en

maakt dat ik meer begrip krijg voor mijzelf kijkend in de spiegels hier.

Dusssss jullie krijgen allemaallll een dikke kusssssssssss :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JAARPACT :clock: Woensdag 17 oktober 2012 [33 deelnemers]

24 jaar :) 18-02-1988 Niwi

11 jaar :) 01-09-2001 Rudy

04 Jaar :) 25-11-2007 Soothe

03 Jaar :) 05-02-2009 Meiske

03 Jaar :) 24-02-2009 Dhen

02 Jaar :) 25-12-2009 Bolletje

01 Jaar :) 09-02-2011 Myriam7

01 Jaar :) 29-03-2011 Sowhat

01 Jaar :) 16-04-2011 Jan1000

01 Jaar :) 25-08-2011 Steunbeertje

01 Jaar :) 10-09-2011 Gwen

11 mnd :) 18-10-2011 An :light:(nog één nachtje)

11 mnd :) 14-11-2011 Shahire

10 mnd :) 28-11-2011 Dinah

08 mnd :) 31-12-2011 Susana

07 mnd :) 20-02-2012 Madelief

07 mnd :) 25-02-2012 Desi

07 mnd :) 11-03-2012 Fourchan

06 mnd :) 27-03-2012 Fofies :heart:

06 mnd :) 29-03-2012 Gestopt

06 mnd :) 06-04-2012 Emmaroos

05 mnd :) 01-05-2012 Dylan

04 mnd :) 21-05-2012 Lytse

04 mnd :) 01-06-2012 Tine

04 mnd :) 15-06-2012 Lenie

03 mnd :) 25-06-2012 Zonnetjes

03 mnd :) 13-07-2012 Kameleon

01 mnd :) 30-07-2012 Nien

01 mnd :) 19-08-2012 Krekel :light:

01 mnd :) 17-09-2012 Apple Welkom EEN MAAND:present:

02 wkn :) 28-09-2012 Tatum

01 wkn :) 30-09-2012 Marc

00 wkn :) 10-10-2012 Sammy

00 wkn :) 12-10-2012 Nancy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het een prachtige lijst,

héél vaak overweeg ik om mezelf

ook op het jaarpact te zetten.

Elke keer besluit ik toch om het niet te doen.

Mijn heilige overtuiging is en blijft,

per dag dat is te overzien.

Dat zit er bij mij zo in dat ik me

daar veilig en prettig bij voel.

Daarom laat ik het gewoon zo.

Wat niet wegneemt dat ik hier vaak

even kom gluren bij de buren en

het een superpact vind.

Dus respect voor jullie allen.

En om het even des AA's te houden,

"Nuchter zul je het winnen".

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja daar zit ik dan in de spaanse zon , overwinterend tussen de sherry drinkende engelse ladies, de wijn drinkende tot stro toe geblondeerd e zweedse en de bierslurpende duitse ouwe knarren aan een watertje. Vorig jaar zat ik hier ook maar dan zelf aangeschoten van de wijntjes.

De komende maanden zijn een pittige test. Ik wil nooit meer een drup alcohol in mijn lijf....ook na 1 jaar jaarpact. Beste jan wil je van mijn 5 een 6 maken. Vind ik zo stor staan. Een pluim voor alle volhouders!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zet je toch even hier in het zonnetje Tina

op het dagdraadje vd 16e hoort ie niet en de 17e

kan ik pas vrij laat inloggen, so here we go

Tien maanden Tien

dat verdient 10 zonneslingertjes

van harte meis

en die Tien jaren

die je al op je conto hebt/had hiervoor

zijn de stevigste bodem die je maar kunt hebben

:rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B)

:rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B)

:rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B)

:rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B)

:rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B)

:rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B)

:rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B)

:rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B)

:rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B)

:rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B):rose::musicnote::rose::heart::rose::sun::rose:B)

en dat krijg je als je snel denkt te wezen:$

dus nog eentje voor dat "jaartje" dat ik zo maar vergat

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fofies,

Vanaf het begin dat je hier schrijft

ben je heel duidelijk:

fofies en alcohol is geen combi!

Ik ben blij voor je dat je verlost bent

van die ellende, nu kun

je ècht genieten van het mooie Spanje.

"Strive to be happy"

(uit de Desiderata)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...