Otje Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Bolletje, je kan en hoop zelf doen, defragmenteren en schijfopruiming . Software verwijderen die je niet gebruikt Schoonmaken en opruimen !Alles nalopen, en alle onzin verwijderen. net als je huis schoonmaken ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Ja Woman dat zijn dingen die ik regelmatig doe. Maar ik moet gewoon eens ff verder neuzen. Ik ben nu een iets aan het downloaden. als ik daar mee klaar ben, zal ik eens wat meer gaan downloaden. Ik bedoel drie downloads gelijk, want daar zit het hem in. Een gaat nog wel maar als ik er twee doe, wordt de p.c. heel erg traag. Zijn best wel grote downloads. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Amai bollie wat een hoop. Nu pas gezien, maar ik koester ze dearly. Dankjewel hoor.Heb je al die locatie gewijzigd ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Will, hoe kan je een icoontje wijzigen van een programma ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Probeer eens door rechts te klikken op dat icoontje en dan eigenschappen kiezen. Daar zou een optie moeten inzitten om van icoon te veranderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Ja hoor, gelukt Twas even rommelen, en zoeken maar nu heb ik een veel leuker icoontje.Dank je wel ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Hoi Dar,ik weet helemaal niets van PC'smaar mijn zoon heeft me laatst op afstand van mijnprinterproblemen afgeholpen via: www.teamviewer.comje expert kan tegelijk met jou chatten op een klein zijschermpjeen alsof hij jou is in jouw computer zoeken, nadat jij een speciale toestemmingscodehebt ingevoerd. Je moet dan die persoon wel goed vertrouwen.Misschien kun je hier iets mee, ik hoop het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Dan moet je je dagboek in Word maken HannahEn boven in de balk staat daar Extraen als je die aanklikt dan komt er een lijstje tevoorschijnwaar document beveiligen opstaat.Als je dat aanklikt dan kun je een wachtwoord maken voor datworddocument (je dagboek dus) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Zijn er hier ook mensen die hun eigen blog of website gemaakt hebben met behulp van WordPress?? Als dat zo is wil je dan even reageren. Ik zou zo graag wat extra hulp krijgen van iemand die er allang mee bezig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Hannah kan je dat niet downloaden ergens? Dat moet toch op een torrentsite staan? Ikzelf heb ook een vraagje, ik kan mijn letters bijna niet meer lezen, het lijkt net of de inkt op is. Heeft iemand daar een oplossing voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Originally posted by: bolletjeHannah kan je dat niet downloaden ergens? Dat moet toch op een torrentsite staan?Ikzelf heb ook een vraagje, ik kan mijn letters bijna niet meer lezen, het lijkt net of de inkt op is. Heeft iemand daar een oplossing voor?quote> Bol bedoel je de letters op het scherm?Staat cleartype aan?Bij windows 7 ga je naar het configuratiescherm/ Vormgeving en persoonlijke instellingen/ lettertype/ cleartype aanpassen.Windows XP:http://www.microsoft.com/typog...rtype/tuner/step1.aspxkan je hier instellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ik heb het gedaan Jaap en ook opnieuw opgestart maar het lukt niet. Moet hem maar weer eens weg brengen denk ik. Maar bedankt voor je advies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 omhoog voor Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Gevraagd of iemand me misschien per pb duidelijk kan maken hoe ik fotos die per e-mail aan me zijn verzonden op mijn facebook pagina krijg. Graag stap voor stap. Hoop dat iemand het me kan vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 opslaan als op je desktop en dan kopieeren/ downloaden op je FB pagina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 dus foto openen tot ie groot is ...dan rechter muisklik...opslaan als. ik zet ze altijd op mijn desktop dan hoef ik niet zo te zoeken. en kan je ze daarna zo weer van weg halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 ik heb een vraagje, ik heb een laptop, hij is al een jaar of 6, en ik heb er ook foto's opstaan, en ook wat facturen enzo, nu hoorde ik laatst dat je foto's op een usb stick kunt zetten, nu heb ik zo'n ding gehad, maar kan iemand mij misschien in jip en janneke taal vertellen hoe een usb stick dan werkt? ik ben echt heel blond met computers, Alvast heel erg bedankt ! Liefs Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Dat kan ik wel. Aan de zijkant van je computer zitten allemaal gaten, ergens past zo'n stick in. (Wel eerste het dopje van de stick halen) Waar die in past heet een USB poort. De stick pas er maar op een manier in. Bijna altijd werkt het nu. Vaak komt er een schermpje dat vraagt of je wil zien wat er op staat. Maar het kan ook via de verkenner: Open de windows verkenner. (Tip: windows toets en toets E (van Explorer) tegelijk indrukken) Dan zie links ergens staan (Mijn) Computer en er onder de C schijf en evt nog meer. En ook staat er nu verwisselbare schijf bij, of meerdere, een ervan is het stickje. Daar kan je dingen heen kopiëren, tot ie vol is. Als je het correct wil doen moet je voor je het stickje er weer uittrekt hem eerst verwijderen/ uitwerpen. Rechtsonder staat bij de datum ergens hardware verwijderen uitwerpen. Dat klik je dan aan en je kan je stick veilig er uit trekken. Pas op met sticks van een ander, een infectie is op deze manier zo opgelopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 april 2012 Rapport Share Geplaatst 28 april 2012 Dank je Jaap, nu ben ik heel blond, heb gaatje gevonden aan de zijkant dopje eraf, stickje erin en dan... krijg ik schermpje met verwisselbare schijf E opties vr algemeen map openen en bestanden weergeven mijn comp versnellen standaardinstellingen vr aut afspelen in conf scherm configureren en als ik op map klik, kan ik naar mijn foto's ,maar hoe copieer ik die dan naar dat stickje????? ik ga stoppen met proberen, net ook al uur bezig geweest om mijn digid weer te activeren, ik ben zo'n kluns met die dingen, das lastig, maar het heeft ook niet echt mijn interesse, dat zal er ook mee te maken hebben, ach ik ben weer goed in andere dingen, za'k maar zeggen maar ik moet het toch eens leren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Dat gaat met de kopieer en plakfunctie. Selecteer de foto, meerdere foto's of de hele map waar de foto's in staan. Meerder foto's selecteren kan op de volgende manier. klik een foto aan. (die wordt blauw) of Houdt de ctrl toets ingedrukt en klik nog een bestand aan, die wordt ook blauw. Klik er zoveel aan als je wilt. of klik een foto aan. Houdt de shift toest ingedrukt en klik nog een bestand aan. Nu worden alle bestand tussen de twee aanklikte bestanden geselecteerd. Idem voor een of meerdere mappen. Heb je je selectie gemaakt dan zijn er een aantal opties: Bovenaan staat waarschijnlijk ergens Bestand, bewerken, beeld, etc. Klik op bewerken. en dan komt er een pull down menu tevoorschijn. kies kopieren. Je kan ook (sneller) de ctrl toets en C (van copy) indrukken. Dan ga je naar het E station. In het pull down menu van bewerken kies je nu plakken of ctrl toest en V. (van Vastplakken met Velpon) Nog een andere mogelijkheid: Selecteer de foto's of bestanden. Klik op de rechter muistoets. Er verschijnt een pul down menu Ook met kopieren, plakken etc, maar nu ga je met de muis naar Kopieren naar...> Dan verschijnen er een aantal opties, en waarschijnlijk ook station E, de USB stick. Klik die aan. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 volgens mij is het gelukt Jaap weer wat geleerd! nu heb ik een hippe smartphone waar ik mijn wifi wachtwoord in moet vullen. ik heb geprobeerd met de nummers van mijn modem en mijn router maar dat is het blijkbaar niet, zal wel heel blond zijn, maar hoe kom ik in vredesnaam aan mijn wachtwoord ?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 ff een gok tot Jaap er weer is mijn provider van internet (T-M) gaf een wachtwoord toen ik een nieuwe aansluiting en mailadres kreeg misschien dat wachtwoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Dit is een wachtwoord dat je zelf of iemand op je draadloze router heeft ingesteld zodat niet al je buren ook met jou mee internetten of erger, gewoon op jouw computers rond neuzen. Je kunt hier op je laptop wel achter komen wat het wachtwoord is. (Bij mij tenminste) Rechtsonder bij de tijd staat een icoontje dat aangeeft met welk netwerk je verbonden bent en hoe goed de ontvangst is. Bij mij lijkt dat icoontje op een panfluit. Als je erop klinkt staat zie je bovenaan jou netwerk en waarschijnlijk ook wel daaronder netwerken van de buren. Ga op jou netwerk staan, klik met rechter muisknop en kies eigenschappen. Er komt een window met twee tabbladen tevoor- schijn (verbinding, beveiliging). Kies tabblad be- veiliging. Daar staat netwerkbeveiligingssleutel met wat bolletjes erachter. Daaronder staat tekens weergeven. Vink het vakje ervoor aan en je ziet het wachtwoord dat je nodig hebt. Help, waarom weet ik dit??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Jaap het is echt GEWELDIG dat jij dit weet! En je hebt het echt goed uitgelegd, want ik ben op dat stukje gekomen alleen..... het lukt me niet om het vakje ''tekens weergeven'' aan te vinken en ik dacht nog wel, het gaat me in ene keer lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden