Summer Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Heyhoi Dar:rose::rose::rose:Wat leuk dat je hier geïnteresseerd in bent. Ik ook namelijk. Vooral aan de engelenkaarten heb ik veel. Ik heb er net één getrokken en het klopt precies. Ik moet meer humor in mijn leven laten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Hoi dar, ik wilde een gemoedstoestandkaartje trekken, maar kreeg een waarschuwing dat de site code 2 heeft en dus als onveilig wordt bestempeld. Van schrik gauw uitgelogd. Maar als jij hem zelf wel bezoekt, kan er toch niet veel aan mankeren? Of heb jij vaak spam/virussen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Lapis lazuli, inzicht en wijsheid, mooi dat kan ik wel gebruiken vandaag, thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Er is werk aan de winkel,zegt de engel, stja weet ik ook wel, grrrrren U wordt bedankt en kunt weer gaan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Ha Dar,Ik trek ook wel eens engelenkaartjes. Ik heb ze zelf. Ga graag mijn kaartje aan jullie plaatsen iedere dag. Ik doe mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2010 @Op vleugelen van Licht...Bewandel de Gulden Middenweg en wees matig in "alles".... Michael. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 23 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Ik heb vandaag een engelenkaart getrokken: Probeer beetje makkelijker en vooral simpel gaan denken, dat maakt ook ruimte..... voor nieuwe patronen.Ben er helemaal mee eens, haha:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Het einde van de wereld komt over u, maar ten einde van een tijdperk en het begin van een uitdagende nieuwe eeuw, een stralende toekomst, vol beloften...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Heb je deze er ook bijstaan Dar ?http://www.rosettenet.nl/modul...ame=Isis-tarotkaartjeDeze vind ik erg persoonlijk erg prettig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Vandaag: Wat voor wereld bouwt U op wanneer angst, wanhoop en haat u in hun greep hebben en houden?Zeer toepasselijk op het moment!:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2010 Het geduld wat je gezaaid hebt vraagt toewijding, zorg en tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2010 Koester de warmte in je die geborgenheid schenkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 26 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2010 Hi hi, ik trok een tarotkaartje met als illustratie: een appel! Net als het plaatje bij mijn nickname;) Toeval (bestaat niet..) Bij mij draaide het kaartje om energie en evenwichtigheid:) Kan ik prima gebruiken:)Vind zulke kaartjes en wijsheden mooie overdenkingen, maar eigenlijk zijn alle kaartjes goed denk ik dan als nuchter mens;) En dan nuchter in de andere zin des woords;) Draag al tijden een amethisten armbandje vanwege de ontnuchterende werkzaamheid..Nou...Ik moet het zelf doen/laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Ik interpreter mijn kaartje zoals ik me op dat moment voel, ieder moet dat voor zichzelf doen. Vaak kan ik er eerst niks mee en in de loop van de dag valt het kwartje.Doe het graag.De spreuk van vandaag: Gun je de tijd om je te verwonderen en te verbazen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Ik trek er iedere dag 3 en neem die wat me in eerste instantie het meeste opvalt als dagkaart.Soms doe ik het met Reiki. Die kaart waar het het warmste voelt is mijn dagkaart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Mijn kaartje van vandaag (Elfen openen harten van Claudia Knuppel):Wees moedig. Zie de waarheid in de ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 2 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Je leven is precies zoals die moest zijn, als je niet tevreden bent, zaai nieuwe zaadjes!:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Ele periode in je leven heeft haar eigen schoonheid:huh:Mijn periode met alcohol was zo schoon toch niet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Beschouw niets als onmogelijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 Flexibiliteit. Het leven is een dans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 He.... wie doet nog mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 ikke.Ik trek elke dag, na het zeggen van het gebed om kalmte, moed en wijsheid een Spiritueel Inzichtkaartje. Dat zet ik naast mijn Buddah-beeldje en meerdere keren per dag laat ik die tekst tot me doordringen om te kijken of ik er nog naar leef. Een overdenking voor de dag, zeg maar.Vandaag trok ik: Sta ik mijzelf toe om te luisteren naar de impulsen van mijn ziel?Regelmatig betrap ik mezelf erop dat ik, wat denken betreft, weer in oud gedrag verval en onrustgevoelens voel opkomen, dat ik het leven weer naar MIJN hand wil zetten wanneer het niet gaat zoals ik zou willen dat het gaat. Het kaartje van die dag nog eens lezen, een soort van "flash-meditatie" brengt me dan meestal weer terug in de realiteit. Mijn ziel wil rust, evenwicht. Mijn denken doet vaak van alles om die rust te verstoren, accepteert niet dat het is zoals het is en zoekt schuld, onmacht, ontevredenheid. Door me weer over te geven aan het NU, kom ik weer tot rust. (meestal) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Regelmatig betrap ik mezelf erop dat ik, wat denken betreft, weer in oud gedrag verval en onrustgevoelens voel opkomen, dat ik het leven weer naar MIJN hand wil zetten wanneer het niet gaat zoals ik zou willen dat het gaat. Het kaartje van die dag nog eens lezen, een soort van "flash-meditatie" brengt me dan meestal weer terug in de realiteit. Mijn ziel wil rust, evenwicht. Mijn denken doet vaak van alles om die rust te verstoren, accepteert niet dat het is zoals het is en zoekt schuld, onmacht, ontevredenheid. Door me weer over te geven aan het NU, kom ik weer tot rust. (meestal) Dit is ook op mij van toepassing:huh:Mijn kaartje vandaag is: Het is alsof er altijd een oor in de lucht meeluistert.Je bent nooit alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Mijn elfenkaartje van vandaag:De tijd in je schulp is voorbij.Je ziel wil weer vliegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 mijn engelenkaartje voor vandaag is toepasselijkde tijd van nietsdoen is voorbij. je moet bereidheid tonen je handen uit de mouwen te steken.klopt. ik dronk m'n problemen weg en deed er verder niets aan. wil ik iets van het leven maken zal ik er iets voor moeten doen.gisteren begonnen, mede dank zij jullie sta ik iets sterker in m'n schoenen. nu moet ik het volhouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden