lavendel1 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Tx Fibo ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Verhelderend, indrukwekkend en o zo herkenbaar! Volledig gelezen en ga het zeker nog teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Weer naar boven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 hey Fibo! hoe gaat het daar? De Cirkels blijven inspirerend om te blijven herlezen, niet? groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Het was alweer een jaar geleden dat ik het herlezen heb. Blijft nuttig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Schopje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Ook ingekakt, schopje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Zeer interessant en boeiend om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2013 Even omhoog voor Nicky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 9 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2013 niet eerder gelezen omdat ik vermoedde dat dit wat spiritueel ge*** zou zijn. nu wel gedaan en vind het ge-wel-dig!! zo werkt dat dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2013 Dat had ik je zeker niet aangedaan hoor Lydia, als Atheïst zijnde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prin6je Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 Ik heb het artikel met interesse gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Weer even omhoog voor nieuwkomers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Voor wie dit verhaal wat lang en onoverzichtelijk vindt maar toch een indruk wil, is het misschien aardig om Hier even te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pendulum Geplaatst 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Ontzettend herkenbaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 Klopt idd. zeer herkenbaar , ik ben er al wel zelfs een iets verder ingegaan . Want niet alleen het omschrevene bestaat uit cirkels , eigenlijk alles . Zo zit b.v. vaak extreem rechts , dicht tegen extreem links aan . En is vaak een autist ( bijna ) een hoogbegaafde . Cirkels zijnop veelerlei vlakken zeer belangrijk in ons leven . Ik zelf ben nogal spiritueel gevoelig , en hou vaak een behoorlijke grote ( denkbeeldige ) veiligheids cirkel om me heen , waarin ik niet gauw iemand toelaat etc. etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Omhoog voor nieuwkomers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 (bewerkt) schopje............... ... 15 september 2014 bewerkt door Monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 Even omhoog voor wie dit nog niet kent.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Goede morgen allemaal, Ik ben hier al even niet geweest. Bij het lezen van de info over de cirkels wilde ik even reageren. Dit met de opmerking: dank voor het delen! Erg waardevol. Ik zal de pasen eens goed beginnen met het bij lezen / reageren (schaam schaam). Hele fijne en droge dagen allemaal! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Ik las dit gisteren voor het eerst. Even omhoog halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Even omhoog voor nieuwkomers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Omhoog voor nieuwkomers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Omhoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 16 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2015 Omhoog voor nieuwkomers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden